دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حقوق کارکنان آموزش عالی با وزارت بهداشت همسان می‌شود

حقوق کارکنان آموزش عالی با وزارت بهداشت همسان می‌شود
معاون اداری مالی وزارت علوم از موافقت‌نامه سازمان برنامه و بودجه برای همسان‌سازی حقوق کارکنان آموزش عالی با وزارت بهداشت خبرداد.
کد خبر : 920258

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  علی خطیبی معاون اداری مالی وزارت علوم با اشاره به موافقت‌نامه سازمان برنامه و بودجه برای همسان‌سازی حقوق کارکنان آموزش عالی با وزارت بهداشت گفت: بالاخره پس از پیگیری‌های متعدد، موافقت‌نامه سازمان برنامه و بودجه برای همسان‌سازی حقوق کارکنان آموزش عالی صادر شد و انشاالله به زودی و با تایید شورای حقوق و دستمزد، که موافقت خود را منوط به تایید سازمان برنامه و بودجه کرده بود، این خواسته دیرینه کارکنان آموزش عالی تحقق می‌یابد.

وی ادامه داد: ضمن سپاس از همکاری سازمان برنامه و بودجه و جناب آقای دکتر منظور، جادارد به صورت ویژه از پیگیری‌های مجدانه وزیر علوم که همواره تاکید بر دغدغه معیشت کارکنان داشته‌اند، سعه صدر کارکنان آموزش‌عالی و همراهی و تعامل هم‌افزای شورای صنفی کارکنان آموزش عالی در این زمینه تشکر نمایم.

معاون اداری مالی وزارت علوم افزود: همانگونه که پیش‌تر نیز عرض کرده بودم به دور از حواشی، شبانه‌روز در حال پیگیری مطالبات نظام آموزش عالی هستیم. هر خبر و گشایش جدیدی در راستای قول و قرارهایمان داشتم، حتما از طریق همین صفحه به اطلاع‌تان می‌رسانم و عمل به عهد و پیمان‌هایمان را تا آخرین روز مسئولیت دنبال خواهم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته