دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1403 - 16:03

آینده کشور با مردم‌داری و فعالیت مضاعف ساخته می‌شود

آینده کشور با مردم‌داری و فعالیت مضاعف ساخته می‌شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان تأکید کرد که نباید نسبت به کشور بی‌تفاوت باشیم، چراکه آینده مملکت با مردم‌داری و فعالیت مضاعف ساخته می‌شود.
کد خبر : 920203

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان تیرماه ۱۴۰۳ در کنار استادان و خانواده‌هایشان، دانش‌آموختگی خود را جشن گرفتند.

در زندگی هر فردی فارغ‌التحصیلی یکی از جذاب‌ترین و خاطره‌انگیزترین رویدادهاست و به نوعی با پایان یافتن دوران تحصیل، فرد خود را آماده ورود به بخش دیگری از زندگی می‌بیند و اغلب افراد در این دوره پر از شور و نشاط هستند، از این رو دوست دارند با برگزاری مراسم جشن فارغ‌التحصیلی این شادی و این روز را برای همیشه در ذهن خود به ثبت برسانند و دیگران را نیز در این شادی شریک کنند.

آیین دانش‌آموختگی فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان با هدف ایجاد فضایی به یادماندنی و با حضور دانش‌آموختگان همراه با خانواده‌هایشان، استادان و مسئولان دانشگاه در محل تالار دکتر جوانبخت این واحد دانشگاهی برگزار شد.

آینده کشور با مردم‌داری و فعالیت مضاعف ساخته می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه علم گفت: در سوره ۹۶ سوره علق جزء ۳۰ قرآن کریم که می‌فرماید: «اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ، خَلَقَ الْإِنْسَانَ مِنْ عَلَقٍ» به نام خداوندی که انسان را از خون بسته خلق کرد، «اقْرَأْ وَ رَبُّکَ الْأَکْرَمُ» بخوان و پروردگار تو کریم‌ترین است، «الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ»، بخوان کسی که آموخت و یاد داد با قلم و «عَلَّمَ الْإِنْسَانَ مَا لَمْ یَعْلَم»، یاد داد به انسان آنچه نمی‌دانست، بنابراین نخستین معلم خداوند سبحان است و همچنین علم از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت‌الاسلام محمود حق‌بجانب متذکر شد: موفقیت و سربلندی دانشجویان سربلندی دانشگاه و استادان است و تردید ندارم دانشجویان هزاران خصوصیت و ویژگی خوب ازجمله نظم، ترتیب، عدالت اجتماعی، جوانمردی، ایثار، فداکاری، گذشت، تلاش و پشتکار و… را از استادان خود به ارث برده‌اند، امیدوارم این ویژگی‌های خوب را در زندگی به کار ببندند.

آینده کشور با مردم‌داری و فعالیت مضاعف ساخته می‌شود

وی افزود: امیدوارم در آینده نزدیک شاهد موفقیت‌های چشمگیر فارغ‌التحصیلان در عرصه‌های کشوری و بین‌المللی باشیم و تأکید می‌کنم نباید نسبت به این مملکت بی‌تفاوت باشیم و با مردم‌داری و فعالیت مضاعف آینده مملکت را بسازیم.

به گزارش آنا؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان تاکنون بیش از ۳۰ هزار فارغ‌التحصیل در مقاطع متخلف تحویل جامعه داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته