دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تاکید تاج به برگزاری بازی‌های لیگ فصل جدید در روز‌های آخر هفته/ ۵ ورزشگاه در حال آماده سازی برای نصب VAR

تاکید تاج به برگزاری بازی‌های لیگ فصل جدید در روز‌های آخر هفته  ۵ ورزشگاه در حال آماده سازی برای نصب VAR
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد؛فصل جدید رقابت های لیگ برتر باید به شکلی برنامه ریزی شود که عمده مسابقات در تعطیلات پایان هفته باشد.
کد خبر : 920159

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی تاج،رئیس فدراسیون امروز در نشست با مسولان سازمان لیگ خواستار برگزاری فصل جدید رقابت های لیگ برتر در روزهای جمعه شد.

رئیس فدراسیون خطاب به کشوری،دبیرسازمان لیگ عنوان کرد:فوتبال برای هوادار است و اگر هواداران نباشند یا کم استقبال کنند،این یعنی از غنای مسابقات کاسته می شود.بنابراین حتما ضرورت دارد فصل جدید مسابقات لیگ برتر به شکلی برنامه ریزی شود که عمده این رقابت ها در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شود تا تماشاگران فوتبال بتوانند از فرصت حضور در ورزشگاهها بهره مند شوند.امیدوارم در شاخص حضور تماشاگران در ورزشگاهها در فصل جدید شاهد افزایش کمی آن باشیم.

همچنین در نشست امروز مشخص شد ورزشگاه های یادگار امام تبریز، فولاد خوزستان، سلیمانی سیرجان، شهدای مس و امام خمینی اراک آماده نصب سیستم کمک داور ویدیویی هستند. پیش از این ورزشگاه های آزادی و نقش جهان هم به سیتم کمک داور ویدیویی مجهز شده اند.همچنین ورزشگاه غدیر قابلیت برگزاری مسابقات را به دلیل مشکل نور نخواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته