دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درخواست ۲۵۰ میلیاردی نویدکیا از مدیران مس برای بودجه فصل آینده/ کار سخت رفسنجانی‌ها برای فصل بیست و چهارم

درخواست ۲۵۰ میلیاردی نویدکیا از مدیران مس برای بودجه فصل آینده  کار سخت رفسنجانی‌ها برای فصل بیست و چهارم
مس رفسنجان برای فصل بعدی فوتبال ایران دچار مشکلات جدی شده است.
کد خبر : 920107

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در شرایطی که مس رفسنجان به دنبال حفظ محرم نویدکیا به عنوان سرمربی تیم در فصل بعدی فوتبال باشگاهی ایران است، اما مشکلات مالی پیش روی باشگاه می‌تواند منجر به این مساله شود که مس در فصل پیش رو باز هم شایهد مشکلات مالی باشد.

به طور مثال بودجه شرکت ملی مس به باشگاه مس رفسنجان دو ماه پیش ابلاغ شد که رشد ۳۰ درصدی نسبت به فصل گذشته داشت. شرکت ملی مبلغ ۲۸۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای باشگاه مس رفسنجان با تمامی رشته ها در نظر گرفته است. حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت ملی مس در حاشیه افتتاح ورزشگاه آیت‌الله رئیسی در کرمان به این موضوع اشاره کرد و گفت بودجه پرداخت شده است. اما با این وجود مشکلاتی در راه این باشگاه برای فصل آینده وجود دارد.

در نشستی که مدیران کارخانه و باشگاه و همچنین نویدکیا تشکیل شده این مربی برای تیمش در فصل بعد ۲۵۰ میلیارد تومان بودجه درخواست کرده که بعید است باشگاه مس از پس این رقم درخواستی بر بیاید چون مس رفسنجان فقط رشته فوتبال را اداره نمی‌کند و بودجه کل باید صرف تمامی تیم های تحت پوشش این باشگاه باشد. جالب اینکه نزدیک به ۵۷ میلیارد تومان از این مبلغ برای بدهی‌ها و مطالبات فصل گذشته خرج شده و عملا از بودجه فصل بعد 57 میلیارد از دست رفته است.

اگرچه باشگاه مس تمامی مبالغ قرارداد‌های دو فصل قبل را به همراه آپشن‌ها پرداخت کرده و برای فصل اخیر هم تا ۸۰ درصد مطالبات و آپشن‌های این تیم وصول شده اما به نظر می رسد شرایط به شکلی است که باشگاه مس نتواند درخواست نویدکیا را اجرایی کند. این در حالی است که نویدکیا گزینه اصلی هدایت گل گهر سیرجان است و همچنین سپاهان نیز به صورت جسته و گریخته با این مربی وارد مذاکره شده است.

با توجه به اینکه باشگاه مس رفسنجان درگیر پرونده فساد در فوتبال نیز هست و البته مسائل مالی این باشگاه نیز موشکافانه در حال بررسی است به نظر می رسد این باشگاه برای فصل آینده با بودجه ای تقریبا پایین نسبت به فصول گذشته وارد مسابقات شود و طبعا حفظ بازیکنان این تیم کاری بسیار سخت برای مدیریت این باشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته