دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1403 - 04:01

اهانت پزشکیان به حاج قاسم و صدور حکم اعدام به سبک طالبان!

اهانت پزشکیان به حاج قاسم و صدور حکم اعدام به سبک طالبان!
در حالی که برنامه مناظره نامزد‌های انتخاباتی به صورت مستقیم از صدا و سیما پخش می‌شد، پزشکیان بار‌ها به بهانه وجود برنامه هفتم و لزوم اجرای آن از ارائه برنامه طفره می‌رفت گفت رسیدن به رشد ۸ درصد غیر ممکن است؛ اما اگر این (جلیلی) نتوانست رشد ۸ درصد را محقق کند اعدامش کنید!
کد خبر : 920050

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شامگاه یازدهم تیرماه اولین مناظره نامزدهای راه یافته به مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» با موضوع فرهنگی ـ سیاسی  به صورت مستقیم از صدا و سیما پخش شد.

در این مناظره تلویزیونی مسعود پزشکیان که بارها به بهانه وجود برنامه هفتم و لزوم اجرای آن از ارائه برنامه طفره می‌رفت، گفت: «رسیدن به رشد ۸ درصد غیر ممکن است» اما وقتی با اصرار جلیلی در الزام به برنامه هفتم مواجه شد، خطاب به خسروی مجری مناظره گفت: «من همین حالا انصراف می دهم اما اگر این (جلیلی) نتوانست رشد ۸ درصد را محقق کند اعدامش_کنید!»

پزشکیان در حالی به سبک طالبان حکم اعدام صادر کرد که «محمدجواد آذری جهرمی» معاون ستاد پزشکیان پیام معناداری در استوری صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

آذری جهرمی در این پست جلیلی و یارانش را طالبان نامید و نوشت: نخواهیم گذاشت ایران به دست طالبان بیفتد!

پزشکیان در قسمت دیگری از مناظره در پاسخ به سوال مجری درباره مذاکره با آمریکا درحالی که شهید سلیمانی را ترور کرده است، از عبارتی استفاده کرد که خیلی زود با واکنش مردم رو به رو شد.

این کاندیدای انتخابات در پاسخ به این سوال که وقتی آمریکا سردار سلیمانی را به شهادت می‌رساند و می‌خواهد فروش نفت ما را هم به صفر برساند، چه فضای گفت‌وگویی می‌تواند شکل بگیرد؟ گفت: سردار سلیمانی که بحثش جداست. آمریکا شهید سلیمانی را به شهادت رساند به این دلیل که سردار سلیمانی در مسئله غزه و سوریه موی دماغ آنها شده بود. خب این چه ربطی به دعوای قبل از این قضیه دارد.

 بخشی از واکنش‌های مردم به اهانت پزشکیان به شهید حاج قاسم سلیمانی را در ادامه مشاهده خواهید کرد:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته