دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1403 - 15:57
در نشست حامیان مسعود پزشکیان؛

مجید انصاری: نمی‌گذارند تحریم‌ها برداشته شود/ می‌گفتند با پیوستن به FATF سردار سلیمانی ترور می‌شود

مجید انصاری: نمی‌گذارند تحریم‌ها برداشته شود  می‌گفتند با پیوستن به FATF سردار سلیمانی ترور می‌شود
عضو ستاد مسعود پزشکیان در جمع هواداران این نامزد ریاست جمهوری گفت: در روز‌های پایانی دولت روحانی سندی آمده کرده بودند برای حل مسئله برجام و رفع تحریم‌ها؛ آقایان مسئله را از روی میز شورای عالی امنیت برداشتند و بردند در مجلس و دو قفل هم روی آن زدند.
کد خبر : 919982

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام مجید انصاری، عضو ستاد مسعود پزشکیان و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز (دوشنبه) در جمع حامیان پزشکیان اظهار کرد: یک گروهی به نام دور زدن تحریم می‌گویند جاده را باز نکنید، ما جاده فرعی می‌بریم. روزانه یک میلیون و سیصد هزار بشکه نفت می‌برند.

وی با تأکید بر اینکه حداقل روزی ۲۶ میلیون دلار از پول مردم ایران به خریدار انحصاری نفت تخفیف می‌دهند، افزود: بین ۱۵ تا ۳۰ دلار روی هر بشکه نفت ایران دارند تخفیف می‌دهند. به قیمت به خاک سیاه نشاندن ملت کاسبی می‌کنند.

انصاری ادامه داد: آقایان جواب دهند تا کی قرار است مردم ایران اضطراب تحریم‌ها را داشته باشند؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارداشت: می‌گفتند اگر به FATF بپیوندیم کمک به جبهه مقاومت غیرممکن می‌شود و سردار سلیمانی را ترور می‌کنند؛ همان موقع عوامل نفوذی بیخ گوش مسئولین بودند، شهید فخری زاده را زدند، شهید سلیمانی را هم زدند.

وی با بیان اینکه آقای پزشکیان گفت من از مدار اخلاق خارج نمی‌شوم، ادامه داد: کسانی که نمی‌خواهند تا آخر بمانند، هزاران میلیارد تومان صرف آنها شده، آیا این کارشان صادقانه است؟

انصاری با اشاره به مناظره‌های انتخاباتی اظهارداشت: آقای جلیلی شما که می‌دانستید دو نفر پوششی هستند، چطور از وقت غصبی استفاده کردید؟ شما در مناظره ۱۲۰ دقیقه وقت داشتید، آقای پزشکیان ۳۰ دقیقه! آقای جلیلی چرا نگفتید که من احتیاجی به تقویت غاصبانه ندارم؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اولین گام صداقت است. اگر ما در گام اول که منفعت خودمان است نتوانیم پایبند به اصل اخلاقی باشیم، مردم چطور می‌توانند اطمینان کنند که شما در آینده صداقت را رعایت کنید.

احمد مازنی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس دهم نیز در این نشست اظهارداشت: این طور نیست که افراد کنار آقای پزشکیان سپاهیان دشمن باشند و یاران آقای جلیلی همه فرزندان امام زمان باشند!

وی افزود: آقای پزشکیان برادر شهید است، همرزم شهید باکری است، خودش جانبار است، جانباز انقلاب و دفاع مقدس. تا امروز یک نقطه ضعف از اون پیدا نشده، یک ایثارگر به تمام معنا هستند و در زندگی شخصی اش هم ایثار را معنی کرده؛ هواداران ایشان هم خانواده‌هایی با چند شهید هستند.

این نماینده سابق مجلس با بیان اینکه شرایطی است که باید بین مرگ و زندگی تصمیم بگیریم، اظهارکرد: آقای پزشکیان به کسی توهین نمی‌کند، ایشان رئیس جمهور همه خواهد بود؛ ایشان از اول گفتند که با کسی دعوا ندارند، اگر بتوانیم شخصیتی مثل آقای پزشکیان را به پاستور بفرستیم حداقل مانعی برای استمرار روند خطرناک خالص سازی ایجاد می‌شود.

مازنی گفت: رئیس جمهور شخص اول مملکت پس از رهبری است.  

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس دهم تأکید کرد: ارتباطمان را با صندوق رأی از دست ندهیم؛ کاندیدایی داریم که با کمترین امکانات و کمترین مشارکت نفر اول بشود؛ ملت توانستند ایشان را نفر اول کنند، قطعا با بیشترین امکاناتی که وارد عرصه می‌شود می‌توانیم از روز ۱۶ تیر بگوییم رئیس جمهور پزشکیان. بسیاری از کسانی که با آقای قالیباف همکاری داشتند یا رأی نداده بودند تماس گرفتند و گفتند الان چه کار می‌توانیم بکنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته