دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1403 - 11:31

چرا باید با ایرلاین آسمان سفر کنیم؟

چرا باید با ایرلاین آسمان سفر کنیم؟
ایرلاین آسمان را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین ایرلاین‌های کشور ایران دانست.
کد خبر : 919887

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، ایرلاین آسمان را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین ایرلاین‌های کشور ایران دانست. این شرکت هواپیمایی علاوه بر پوشش تمام مقاصد داخلی، همه روزه پروازهایی هم به تعداد زیادی از کشورهای خارجی انجام می‌دهد. از میان مقاصد خارجی این ایرلاین می‌توان به دبی، استکهلم، استانبول و ایروان اشاره نمود. این موضوع، یعنی تعداد بالای سفرهای داخلی و خارجی این شرکت، سبب شده است که شرکت آسمان ناوگانی بزرگ و تقریبا کامل داشته باشد.

شرکت آسمان که در سال ۱۳۵۹ تاسیس شد، در حقیقت شرکتی حاصل ادغام چهار شرکت هواپیمایی ایر تاکسی، پارس ایر، هور آسمان و ایر سرویس است. این ایرلاین از ابتدای امر هدف خود را پوشش پروازهای داخلی، به ویژه پرواز به مناطق محروم اعلام نمود. همچنین در راستای کمک به افراد بیمار، شروع به حمل نقل ویژه مسافران بیمار نمود.

کلاس‌های پروازی ایرلاین آسمان

در خصوص دسته‌بندی ارائه خدمات در هواپیماهای ایرلاین آسمان باید گفت که در حال حاضر شرکت آسمان خدمات خود را تنها در یک کلاس پروازی ارائه می‌کند. تنها کلاس پروازی شرکت آسمان، کلاس اکونومی یا اقتصادی است. این کلاس پروازی شامل خدمات و امکانات پایه است. تمام صندلی‌ها در هواپیماهای ایرلاین آسمان عادی اما راحت است. همچنین یک وعده غذایی در همه پروازها جهت پذیرایی ارائه می‌شود که حجم و نوع آن به طول مسیر وابسته خواهد بود.

در پروازهای آسمان، میزان بار مجاز جهت بردن به داخل هواپیما حداکثر ۵ کیلوگرم و با ابعاد حداکثر ۵۶ در ۴۵ در ۲۵ است. در خصوص پروازهای بین‌المللی نیز میزان بار دستی مجاز ۶ کیلوگرم است اما ابعاد آن همانند پروازهای داخلی خواهد بود.

همچنین مجموع باری که در این ایرلاین می‌توان به کانتر تحویل داد، در خصوص پروازهای داخلی حداکثر ۲۰ کیلوگرم است. میزان این بار در پروازهای خارجی نیز حداکثر ۳۰ کیلوگرم خواهد بود. در ادامه تمام این توضیحات باید به سراغ اصل مطلب، یعنی دلیل انتخاب هواپیمایی آسمان بپردازیم. این انتخاب می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد اما در ادامه به تعدادی از این دلایل اشاره خواهیم کرد.

کادر مجرب هواپیما

کادر مجرب هواپیما

هواپیمایی آسمان همواره کوشیده است که از بهترین خلبان‌ها و مهمانداران استفاده نماید. کادر پروازهای آسمان بسیار باتجربه هستند و در خصوص رفتار مناسب و حرفه‌ای در موقعیت‌های مختلف آموزش دیده‌اند. خلبان‌های ایرلاین آسمان از میان برترین خلبان‌های کشور برگزیده شده‌اند.

همچنین مهماندران این ایرلاین در برخورد مناسب با مسافران و رویارویی با شرایط ویژه کاملا حرفه‌ای محسوب می‌شوند. در مجموع می‌توان گفت که اگر رفتار حرفه‌ای و مناسبی از کادر پرواز انتظار دارید، هواپیمایی آسمان می‌تواند یک انتخاب مناسب برای سفر شما باشد.

قیمت

هواپیمایی آسمان در طول سال‌های فعالیت خود تلاش کرده است که منصفانه‌ترین قیمت را برای خدمات خود در نظر بگیرد. با یک نگاه ساده به سایت علی بابا در خواهید یافت که در پروازهای مشابه قیمت بلیط ایرلاین آسمان از بسیاری از ایرلاین‌ها کمتر است.

این تفاوت قیمت در پروازهای خارجی در اوج خود بوده و بسیار فاحش است. بنابراین انتخاب این ایرلاین یک انتخاب به صرفه خواهد بود. اگر شما هم متمایل به تهیه بلیط هواپیما ارزان علی بابا باشید، ایرلاین آسمان می‌تواند همان چیزی باشد که به آن نیاز دارید.

امنیت

هواپیماهای آسمان از لحاظ کیفیت در وضعیت خوبی قرار دارند. این بدان معنا است که جان شما در امان خواهد بود. همچنین کادر پروازهای آسمان تاکید و کنترل بسیاری بر رعایت نکات ایمنی، از جمله نکشیدن سیگار و بستن کمربند دارد. این موضوع به مسافران اطمینان خاطر خواهد داد که سالم و بی دردسر به مقصد خواهند رسید.

اعتبار آژانس هواپیمایی

اعتبار آژانس هواپیمایی

از آن‌جایی که هواپیمایی آسمان سابقه‌ای ۴۴ ساله دارد و در این سال‌ها تلاش کرده است که به بهترین نحو ممکن عمل نماید، اعتبار خوبی کسب نموده است. این اعتبار سبب می‌شود که شرکت مذکور تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان را بیشتر نماید. چرا که غفلت از رضایت مشتری بر هم خوردن سال‌ها تلاش را در پی خواهد داشت. بنابراین اعتبار شرکت آسمان می‌تواند یکی دیگر از دلایل انتخاب این ایرلاین برای پرواز باشد.

کلام آخر

انتخاب ایرلاین مناسب، تهیه بلیط و رزرو اتاق همگی جزو اقداماتی محسوب می‌شوند که باید پیش از سفر به آن‌ها پرداخت. علی بابا در تمام این مراحل شما را یاری خواهد کرد. با یک سرچ ساده و چند کلیک می‌توانید یک اتاق در هتل مورد نظر خود رزرو نمایید. همچنین در تهیه بلیط هواپیما ارزان علی بابا به کمک شما خواهد آمد.

با وارد کرد مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظر خود خواهید توانست لیستی از پروازهای مورد نظر خود را مشاهده نمایید. سپس با توجه به ایرلاین مورد نظر خود و قیمت‌های درج شده در سایت، بلیطتان را خریداری خواهید کرد. علی بابا تلاش نموده است که با آسان کردن روش تهیه بلیط، بهترین خدمات را در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه دهد. پس اگر شما هم قصد سفر با ایرلاین آسمان یا هر ایرلاین دیگری را داشتید، فراموش نکنید که پیش از تهیه بلیط سری به علی بابا بزنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته