دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1403 - 11:25

عکس یادگاری ملی پوشان کشتی با وزیر/ هاشمی: آمده ام که بار را از روی دوش شما بردارم+ فیلم

عکس یادگاری ملی پوشان کشتی با وزیر  هاشمی: آمده ام که بار را از روی دوش شما بردارم+ فیلم
وزیر ورزش و جوانان در حضور ملی پوشان کشتی گفت: من به عنوان خدمتگزار ورزش آمدم که بار را از دوش شما بردارم و می‌گویم که شما تلاش خود را کنید و حتما نمی‌گویم که طلا بگیرید.
کد خبر : 919886

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  کیومرث هاشمی وزیر ورزش در جمع ملی پوشان کشتی، عنوان کرد: به شما دست مریزاد می گویم و از شما تقدیر می‌کنم. از کادر فنی و عوامل کشتی و حتی کسانی که در پشت صحنه زحماتشان دیده نمی‌شود تشکر می‌کنم. به بچه ها نیز خسته نباشید می گویم که برای سربلندی ایران عزیز تلاش می‌کنند.

وی افزود: جامعه ورزش به اهمیت رشته کشتی واقف است و همیشه کشتی به خصوص در آوردگاه های المپیک مهم بوده و سی درصد از کاروان المپیک را کشتی گیران تشکیل می دهند، هرچند می‌شد که بیشتر شود. جایگاه کشتی جایگاه ارزشمندی است. من به عنوان خدمتگزار ورزش آمدم که بار را از دوش شما بردارم و می‌گویم که شما تلاش خود را کنید و حتما نمی‌گویم که طلا بگیرید. همه بهترین های دنیا به المپیک می آیند هر چند شماهم بهترین هستید اما نمی‌خواهم بار روی دوش شما باشد. شما تلاش کنید و من می‌گویم که مردم هم می‌فهمند.

وزیر ورزش ادامه داد: بارها ورزشکاران نتیجه نگرفتند اما مردم فهمیدند که تلاششان را کردند. شما تلاشتان را کنید، اینگونه هر نتیجه ای کسب شد مردم هم راضی هستند. در باقیمانده وقت تلاشتان را کنید ما وظیفه مان پشتیبانی از شماست و شماهم باید تلاش خود را بکنید.

هاشمی تاکید کرد: همانطور که شما رصد می‌کنید بقیه هم شما را رصد می‌کنند. ورزش یک سرش برد و سر دیگرش باخت است. گوش به فرمان کادر فنی باشید. لحظه ها تعیین کننده است. با مدیریت راهبردی و تلاش های فدراسیون بهترین نتیجه را می توان کسب کرد. دلتان را به خدا بسپارید تا کمکتان کند. تمرکزتان روی اصل فعالیت‌تان باشد و ماهم برای شما آرزوی موفقیت خواهیم کرد.

در حاشیه این دیدار بین کیومرث هاشمی، علیرضا دبیر و حسن یزدانی جلسه چند دقیقه ای شکل گرفت. همچنین کلیه اعضا یدو تیم کشتی فرنگی و آزاد با هم عکس یادگاری گرفته و وزیر ورزش در نهایت از اعضای دو تیم با دادن هدایایی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته