دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درخواست های عجیب آقایی‌پور در مذاکرات با سرخابی‌ها!

درخواست های عجیب آقایی‌پور در مذاکرات با سرخابی‌ها!
مهاجم استقلال خوزستان که این روزها سر او بین سرخابی ها و سپاهان رقابت شکل گرفته ظاهرا در مذاکراتش خواسته های عجیبی دارد.
کد خبر : 919879

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد آقایی پور به واسطه عملکردش در تیم استقلال خوزستان برای فصل جدید مورد توجه سه باشگاه سپاهان، استقلال و پرسپولیس قرار گرفته است. البته او با استقلال خوزستان قرارداد دارد و برای حضور در هر یک از سه تیم باید پول رضایتنامه برای او پرداخت شود.

تا قبل از اینکه ماجرای مذاکرات با آقایی پور وارد فاز جدی تری شود باشگاه استقلال خوزستان برای رضایتنامه او درخواست 10 میلیاردی داشت اما اکنون از باشگاه ها 30 میلیارد تومان پول رضایتنامه می خواهد.

از سوی دیگر طبق پیگیری های آنا این بازیکن در مذاکرات با باشگاه ها خواسته های عجیبی دارد. ضمن درخواست مبلغ بالا، خواهان بند فسخ در قرارداد و همچنین گرفتن حق درصد ترانسفر به باشگاه قبلی و خودش است. این از جمله درخواست های نشدنی این بازیکن برای توافق با باشگاه هاست.

این درحالی است که گفته می شود تیم اورنبرگ روسیه هم این بازیکن را می خواهد و حتی با آنها به توافق رسیده است. دیروز شایعه هم شده بود که باشگاه استقلال در پای پله های فرودگاه او را برگردانده اند و با این بازیکن توافق کرده اند هر چند که روز گذشته بابادی مدیرعامل استقلال خوزستان این مورد را رد و تاکید کرد او فعلا با باشگاهی به توافق نرسیده است و او را در انتخاب تیم آزاد گذاشته اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته