دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1395 - 10:24
هاشم‌زایی در گفت‌وگو با آنا

برهم زدن سخنرانی سید حسن در حرم امام (ره) نمک به‌حرامی بود

نماینده مردم تهران در مجلس دهم درباره تلاش جمعی در حرم مطهر امام خمینی(ره) برای اخلال در سخنرانی سید حسن خمینی در مراسم 14 خرداد امسال و سال‌های گذشته، گفت: من این نوع حرکات را نه خودجوش و نه خودخودسرانه می‌دانم اینها از پشت پرده سازماندهی شده است.
کد خبر : 91986

عبدالرضا هاشم‌زایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، در این باره اظهار کرد: این اقدامات در محافلی تصمیم‌گیری می‌شود که در طول این سال‌ها هم شاهد انجام این اقدامات از سوی آنها بوده‌ایم. تقریبا همه این حرکات از یک جا فرماندهی می‌شود؛ مثلا روزی تصمیم‌ می‌گیرند به سفارت عربستان حمله کنند، روزی هم به کنسرت‌ها و سخنرانی‌ها حمله می‌کنند.


وی افزود: نمی‌خواهم بگویم که همه عوامل این حرکات سوءنیت دارند، برخی هم اعتقاد دارند که به خاطر ارزش‌ها این کار را می‌کنند اما رؤسایشان حتما نفوذی هستند. مقام معظم رهبری هم نفوذ را فرمودند، من واقعا از این نفوذ می‌ترسم.


این نماینده مردم تهران ادامه داد: عده‌ای به بهانه حمایت از ارز‌ش‌ها به سفارت یک کشور حمله می‌کنند. هم حج مردم را خراب می‌کنند، هم باعث می‌شوند که رژیم وهابی عربستان سوء استفاده کند. زمانی که بعد از اعدام 40 نفر همه بلندگوها به سمت عربستان بود، این بهانه را ایجاد می‌کنند که همه چیز به نفع عربستان و به ضرر ایران برگردد.


هاشم‌زایی تأکید کرد: متأسفانه با این‌ها محکم برخورد نمی‌شود. اگر برخورد کنند اینگونه نمی‌شود. اگر قرار باشد آزادی اجتماعات باشد باید برای همه باشد، نه اینکه فقط یک عده آزاد باشند.


وی خاطرنشان کرد: این حرکت در حرم امام یک نمک به‌حرامی است، چراکه هرچه داریم از امام داریم. آنها در سالگرد قبلی هم مراسم را به هم زدند، امسال هم می‌خواستند اینگونه شود، که نتوانستند. بعد مقام معظم رهبری به این ماجرا اشاره کردند که کمی آرام شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته