دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شکری در گفت‌وگو با آنا تشریح کرد؛

جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و یک آژانس گردشگری

جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و یک آژانس گردشگری
معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی، جزئیاتی از تفاهم‌نامه این واحد دانشگاهی و یک آژانس گردشگری را تشریح کرد.
کد خبر : 919754

فواد شکری معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا در تشریح جزئیات تفاهم‌نامه این واحد دانشگاهی و یک آژانس گردشگری اظهار کرد: ایجاد اماکن رفاهی، ورزشی و تفریحی، اماکن رفاهی، تفریحی و ورزشی برای کارکنان و خانواده‌های آنان امری ضروری است که فراهم آوردن تسهیلات رفاهی یکی از اقدامات مؤثر در حفظ سلامت ایجاد انگیزه و تقویت روحیه کارکنان و استادان خواهد بود.

وی اضافه کرد: ایجاد امکانات تفریحی برای مجموعه می‌تواند برای مدیریت یک سیستم اداری این امکان را مهیا کند که با مسائل خانواده‌های شاغل در آن محیط کاری بیشتر آشنا شود و با ایجاد درک درست و متقابل درراستای رفع مشکلات و نیازمندی‌ها وارد عمل شود.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی افزود: ارائه خدمات گردشگری برای مجموعه خانواده دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌شمالی از موضوعات مطرح شده در تفاهم‌نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت گردشگری «می‌سی نو» است.

شکری متذکر شد: بالا بردن نشاط و راندمان شغلی بین کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌شمالی، استفاده از تسهیلات مالی دانشگاه آزاد برای استفاده مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده‌های آنان و انجام تور‌ها با در نظر گرفتن پیشنهادها و درخواست‌های کارکنان و استادان از اهداف مهم انعقاد این تفاهم‌نامه است.

به گزارش آنا، در نشستی با حضور غلامرضا کاظمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌شمالی و پیام مهنانی مدیر آژانس گردشگری می‌سی نو تفاهم‌نامه بین این دو ارگان به امضا رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته