دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در همایش ملی خیرین مدرسه‌ساز؛

تعهدات خیرین به ۱۲ هزار میلیارد تومان رسید

تعهدات خیرین به ۱۲ هزار میلیارد تومان رسید
مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز گفت: تعهدات خیرین در سال گذشته به ۱۲ هزار میلیارد تومان رسید، انشالله برای سال جاری ۲۰ هزار میلیارد تومان هدف‌گذاری شده است و امیدوارم در امر مدرسه‌سازی به نتایج خیلی خوبی دست پیدا کنم.
کد خبر : 919689

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا جعفری، مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز در نشست خبری مشترک مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز  و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس کشور با موضوع همایش ملی خیرین مدرسه ساز که امروز ظهر در سازمان نوسازی توسعه و تجهیزات برگزار شد، اظهار کرد: تعهدات خیرین در سال گذشته به ۱۲ هزار میلیارد تومان رسید، انشالله برای سال جاری ۲۰ هزار میلیارد تومان هدف‌گذاری شده است و امیدوارم در امر مدرسه‌سازی به نتایج خیلی خوبی دست پیدا کنم.

جعفری با بیان اینکه در جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، شش کمیسیون داریم، تصریح کرد: خوشبختانه این کمیسیون‌ها فعالیت‌های خوبی در حال انجام دارند.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز با اشاره به ۶ کمیسیون خاطرنشان کرد: کمیسیون خیرین خارج از کشور، کمیسیون بانوان، کمیسیون حقوقی و نظارت، کمیسیون استان‌ها و کمیسیون اجتماعی، کمیسیون مدرسه‌یاری را داریم که امیدوارم خیرین به خوبی به ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی کشورمان کمک کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته