دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیست‌وششمین همایش ملی تکریم خیرین مدرسه‌ساز کشور برگزار می‌شود

بیست‌وششمین همایش ملی تکریم خیرین مدرسه‌ساز کشور برگزار می‌شود
بیست و ششمین همایش ملی تکریم خیرین مدرسه‌ساز کشور با شعار خیرین مدرسه‌ساز پیشران ایران قوی هستند، ۱۲ تیر برگزار می‌شود.
کد خبر : 919680

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا راشکی، معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس در نشست خبری مشترک مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس کشور با موضوع همایش ملی خیرین مدرسه ساز که امروز ظهر در سازمان نوسازی توسعه و تجهیزات برگزار شد، اظهار کرد: بیست و ششمین رویداد تکریم خیرین مدرسه ساز کشور با شعار خیرین مدرسه ساز پیشرانه ایران قوی ۱۲ تیرماه برگزار می شود.

راشکی ادامه داد: ۱۲ تیرماه بیش‌از ۶۵۰ خیرین استانی و ۲۰۰ نفر از خیرین ملی و بالغ بر ۲۵۰ هزار تأثیر گذاران در این امر برای این همایش دعوت شده است. این همایش با سرپرست رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد.

به گفته وی، در این همایش از بانوی برتر خیز مدرسه ساز و خیر خارج از کشور تجلیل می‌شود. در گذشته  جشنواره خیرین مدرسه ساز خارج از کشور در فارس برگزار شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس اظهار کرد: برای اولین در حوزه مسئولیت اجتماعی از خیرینی که در بنگاه‌ها مدرسه‌سازی را دنبال می‌کنند ، تجلیل می‌شود.

راشکی اضافه کرد: همچنین از ۲ موسسه خیریه در امر مدرسه سازی و همچنین از خیری برتر در امر مدرسه یاری تجلیل می شود. برای اولین باز کتابی متشکل ازنام و مشخصات  ۳۱۳ نفر از خیرین چاپ شده و در اختیار ۷ نفراز خیرین برتر قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره از گروه های جهادی هم تقدیر خواهدشد. آنچه که ما امروز از برگزاری این همایش دنبال می کنیم، در کنار تقدیر باید فرهنگ خیری باید منتشر شود. همایش خیرین در ۲۹ استان برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته