دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
چمران در جمع خبرنگاران؛

بررسی نرخ کرایه تاکسی‌های برقی/ بخشی از پایانه شرق امروز افتتاح می‌شود

بررسی نرخ کرایه تاکسی‌های برقی  بخشی از پایانه شرق امروز افتتاح می‌شود
رئیس شورای شهر تهران درباره تعین کرایه تاکسی‌های برقی گفت: ما در مصوبه این را در اختیار تاکسیرانی قرار داده بودیم، اما اعلام کردیم با مشورت و هماهنگی نرخ‌ها اعلام شود.
کد خبر : 919637

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران پیش از آغاز جلسه علنی شورای شهر درباره دستور جلسه اظهار داشت: امروز 245 جلسه شورای شهر تهران برگزار خواهد شد و در ابتدا ما 4 دستور جلسه داریم که گزارش حسابرس‌ها از شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری بررسی می شود و بعد از آن به املاک برای تشخصی باغ و غیره می‌پردازیم.

حمل و نقل، ترافیک و موضوع بازار!

وی با بیان اینکه روز گذشته در ارتباط با طرح‌هایی که مرکز مطالعات شهرداری در دستور کار دارد، مواردی را مطرح کردیم اضافه کرد: چند طرح در این موضوع مستقیما به آلودگی هوا و ترافیک مربوط می‌شود که یکی هم برای بازار تهران بود، یکی هم بنده اضافه کردم و آن بحث ورود و خرج بار به بازار تهران و خریدهای عمده است؛ موضوع حمل و نقل و ترافیک ساده نیست، موارد مختلفی دارد که باید از جوانب مختلف مطالعه شود.

چمران درباره قرار گرفتن ستاد زاکانی به یکی از نامزدها با توجه به حضور معاونین شهردار در این ستادها، گفت: این مساله ارتباطی به شهرداری ندارد و خودشان باید تصمیم بگیرند که تا چه میزان هماهنگی شود. معاونین قاعدتا کار خود را انجام می‌دهند، اما مسئولیت‌های محوله را باید تنظیم کنند تا در کنار سایر مسئولیت‌ها آنها را انجام دهند.

چه خبر از تراموا؟

وی درباره تراموا و ورود واگن‌ها گفت: بازه زمانی دیرتر نشود، خوب است، انشالله که مشکلی پیش نیاید و روند کار ادامه یابد و به موقع برسد، خبردارم کارشناسانی که برای بازدید از یک رام قطار چین رفته‌اند، کاملا راضی بوده‌اند و  انشالله روند با سرعت پیش رود تا به موقع تحویل شود.

وی گفت: تراموای آزمایشی و نمایشی برای تهران پیش‌بینی شده و قرار است هدیه داده شود، این تراموا چرخ لاستیکی و آزمایشی است، این هدیه را شرکتی که از او خریدهای مترو را انجام می‌دهیم اعطا خواهد کرد.

بخشی از پایانه شرق امروز افتتاح می‌شود

رئیس شورای شهر درباره افتتاح پایانه شرق توضیح داد: بخش اول این مکان امروز افتتاح خواهد شد، اما ساختمان پایانه تمام شده و امروز آغاز به کار خواهد کرد.

تعیین نرخ کرایه تاکسی‌های برقی

وی درباره کرایه تاکسی‌های برقی گفت: ما در مصوبه این را در اختیار تاکسیرانی قرار داده بودیم، اما اعلام کردیم مشورت و با هماهنگی نرخ‌ها اعلام شود. در حال حاضر ظاهرا 50 درصد بیشتر اخذ می‌کنند، اما ما گفتیم نرخ‌ها نگه داشته شوند تا بررسی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته