دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرپرست ملوان: قرار است اسپانسر باشگاه تغییر کند و تیم مدیریت جدید معرفی شود/ فهمیده مدیرعامل یا عضو هیئت مدیره خواهد شد

سرپرست ملوان: قرار است اسپانسر باشگاه تغییر کند و تیم مدیریت جدید معرفی شود  فهمیده مدیرعامل یا عضو هیئت مدیره خواهد شد
سرپرست تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: به احتمال بسیار زیاد، آرش فهمیده مدیرعامل یا یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه باقی می‌ماند.
کد خبر : 919500

محمد بادافره در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد اینکه تکلیف مدیرعامل باشگاه ملوان و همچنین سرمربی تیم در فصل آینده چه زمانی مشخص می‌شود، اظهار کرد: جلسه هیئت مدیره هفته گذشته برگزار و گزارش مالی ارائه شد. یکسری از موارد دیگر هم مطرح و قرار بر این شد تا در جلسه با اعضای مجمع در مورد اعضای هیئت مدیره و تیم جدید مدیریتی باشگاه تصمیم‌گیری شود.  

سرپرست تیم ملوان افزود: ان‌شاءالله تا انتهای هفته جلسه میان هیئت مدیره و اعضای مجمع برگزار می‌شود و پس از آنکه اعضای مجمع تیم جدید هیئت مدیره را مشخص کردند و مدیرعامل باشگاه هم از سوی هیئت مدیره اعلام شد، در مورد انتخاب سرمربی تیم در فصل آینده تصمیم‌گیری نهایی می‌شود. تاریخ جدید مجمع مشخص نشده و احتمال دارد هفته آینده باشد ولی در جلسه هفته پیش قرار گذاشتند تا این هفته با مجمع جلسه برگزار شود.

بادافره در خصوص اینکه آرش فهمیده مانند فصل قبل مدیرعامل باقی می‌ماند یا سمتی در باشگاه ملوان نخواهد داشت، تصریح کرد: به احتمال بسیار زیاد، آرش فهمیده مدیرعامل یا یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه باقی می‌ماند. اسپانسر باشگاه هم تغییر می‌کند و با هلدینگ جدیدی قرارداد بسته می‌شود.  

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته