دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

باشگاه چادرملو: قرارداد چند بازیکن موثر تیم تمدید شده است

باشگاه چادرملو: قرارداد چند بازیکن موثر تیم تمدید شده است
باشگاه چادرملوی اردکان در خصوص فعالیت های نقل و انتقالاتی خود اطلاعیه ای صادر کرد.
کد خبر : 919492

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه چادرملو نوشت؛  با پایان یافتن مسابقات لیگ دست اول و مسجل شدن صعود تیم فوتبال چادرلو اردکان به لیگ برتر، حالا حضور در بازار نقل و انتقالات تبدیل به دغدغه اصلی هواداران عزیز شده است.

در همین رابطه باشگاه چادرملو اردکان به اطلاع کلیه هواداران محترم می‌رساند که روند نقل و انتقالات و یارگیری در باشگاه آغاز شده و به زودی اخبار خوب و نویدبخشی به اطلاع و سمع نظر عزیزان هوادار خواهد رسید.

با هماهنگی کامل بین مدیریت باشگاه و سرمربی تیم، تلاش خواهد شد تا نفرات مورد نیاز تیم، فارغ از هیاهو‌های رسانه‌ای و تبلیغات کاذب در بازار نقل و انتقالات، جذب شوند.

دغدغه هواداران عزیز کاملاً قابل درک است و به همین خاطر به اطلاع عزیزان هوادار می‌رساند که در روز‌های آینده باشگاه چادرملو به صورت رسمی در فضای نقل و انتقالات وارد شده و به جذب بازیکنان مدنظر خود خواهد پرداخت.

البته در روز‌های اخیر قرارداد چند بازیکن موثر فصل گذشته تیم تمدید شده که به زودی از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه در جریان آن قرار خواهید گرفت. هدف اعضای هیات‌مدیره، مدیرعامل و سرمربی، بستن تیمی خوب برای حضور در لیگ برتر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته