دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 تير 1403 - 14:07
آیت‌الله مدرسی‌یزدی:

این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به خوبی آغاز شده است

این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به خوبی آغاز شده است
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، پس از بازدید از هیئت مرکزی نظارت انتخابات گفت: این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به خوبی آغاز شده است.
کد خبر : 919354

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیت‌الله محمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقیه شورای نگهبان و رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، پس از بازدید از هیئت مرکزی نظارت انتخابات در جمع خبرنگاران، گفت: این دوره از انتخابات ریاست جمهوری به خوبی آغاز شده است و با تجربیاتی که برادران ما از انتخابات گذشته در وزارت کشور و شورای نگهبان داشتند، انتخابات با شور و هیجان بیشتر و با حضور فراوان مردم آغاز شده است.

وی بیان کرد: فرآیند انتخابات به صورت روان در جریان است و مردم از انتخابات استقبال بسیار عالی داشتند.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: به لطف خداوند و با امکاناتی که وزارت کشور و شورای نگهبان فراهم کرده‌اند، مجریان وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند و ناظران به خوبی نظارت می‌کنند و حتی نمایندگان داوطلبان ریاست جمهوری در جریان برنامه‌ها هستند.

وی افزود: خوشبختانه مردم نیز استقبال بسیار خوب و فراوانی داشتند و امیدواریم که این استقبال در ساعات آینده افزایش پیدا کند و یک انتخابات باشکوه، با عظمت و دشمن‌شکن را شاهد باشیم. آیت‌الله مدرسی یزدی تاکید کرد: مردم بزرگوار با همت بلندی که داشتند همیشه در مصائب انقلاب و مسائل کشور حاضر می‌شدند و این بار نیز ان‌شاءالله با شور و شعور بیشتر حاضر می‌شوند و آبرویی برای نظام جمهوری اسلامی و ایران خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته