دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 تير 1403 - 10:52

تقوی: مذاکره برای انتخاب سرمربی تیم ملی را آغاز کردیم/ مشکل مرادی شخصی است+ فیلم

تقوی: مذاکره برای انتخاب سرمربی تیم ملی را آغاز کردیم  مشکل مرادی شخصی است+ فیلم
رئیس فدراسیون والیبال گفت: از همین حالا مذاکرات برای انتخاب سرمربی خارجی و طراز اول را شروع کردیم.
کد خبر : 919323

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، میلاد تقوی در حاشیه انتخابات ریاست جمهوری در مورد آخرین وضعیت واالیبال و نتایجی که در لیگ ملت ها گرفته شد، گفت: والیبال نتیجه دلخواه مردم  را به دست نیاورد اما مربوط به این سه ماهی که ما آمدیم نیست.جانشین پروری اتفاق نیفتاده است. در عرض 6 ماه نمی شود نخبه پروری و ستاره سازی کنیم.

وی افزود: ما باید چند سال منتظر بمانیم تا یک نخبه مثل سعید معروف درست شود. باید با تشکیل تیم ملی ب روند نزولی را به کیفی ببریم.والیبال حاشیه زیاد دارد .

وی در خصوص آخرین وضعیت وحید مرادی گفت: او یک ضمانتی را برای وام کرده بوده و بدون اطلاع در فرودگاه دبی دچار مشکل شده و منتظر حل شدن این مسئله است. امیدوارم که مشکلش هر چه زودتر حل شود اما این را هم بگویم که نایب رئیس در همه فدراسیون ها یک پست دائمی نیست و نیمه وقت است.

تقوی در خصوص تصمیمی که در مورد پائز گرفته شد، تصریح کرد: در مورد پائز می گویم که هفته سوم نشان داده شد که انتخاب درستی کردیم.در مورد دستیاران پائز ما کار قانونی انجام دادیم.پائز از دستیاران خود استفاده بهینه نکرد.

رئیس فدراسیون والیبال در ارتباط با اینکه برای انتخبا سرمربی تیم ملی چه برنامه هایی دارند، گفت: مذاکرات خود را برای انتخاب سرمربی شروع کردیم. می خواهیم از مربی خوب خارجی و طراز اول استفاده کنیم و فرصت هم داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته