دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 تير 1403 - 10:30

وزیر ورزش در پای صندوق رای: ان شالله نتیجه هر چه هست مبارک مردم باشد+ فیلم

وزیر ورزش در پای صندوق رای: ان شالله نتیجه هر چه هست مبارک مردم باشد+ فیلم
وزیر ورزش و جوانان به همراه تعداد زیادی از اهالی ورزش در ورزشگاه شیرودی حضور پیدا کردند.
کد خبر : 919315

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونان خود و ساسری اهالی ورزش در ورزشگاه شیرودی برای رای دادن حضور پیدا کردند. 

کیومرث هاشمی در مورد رای گیری امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اتفاقی که افتاد امروز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را داریم.همان طور که تاکید مقام رهبری به حضور پرشور مردم است امروز جامعه ورزش هم حضور پررنگی دارد.

وی افزود: صندوق اختصاصی برای ورزشی ها در تهران و سایر استان ها پیش بینی شده است.امیدوارم نتیجه هر چه باشد مبارک مردم باشد

هاشمی در مورد فعالیت هایش در وزارت ورزش گفت:  پروژه های نیمه تمام از دهه 80 باقی مانده بود را تکمیل کردیم.دو تا برنامه مهم و اساسی را طبق تصمیم قانونگذار اجرا کردیم یکی از آنها طرح آمایش سرزمین است تا عدالت ورزشی اجرا شود. دوم بحث طرح ملی پیشرفت ورزش کشور است که از ابتدای کسی که به دنیا می آید بحث ورزش بنیادی را شروع کردیم.

تکمیل صحبت های هاشمی را در فیلم زیر ببینید:

اسبقیان: حضور قهرمانان در انتخابات تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب است

سیدمحمدشروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش نیز جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد پرشور ورزشکاران و قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی در پای صندوق رای هستیم و این همان تجدید پیمان قهرمانان با آرمان‌های انقلاب است.

وی ادامه داد: ورزشکاران ما با حضور در پای صندوق‌های رای، میثاقی تازه را با شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم، مدافع وطن، مدافع امنیت و شهدای خدمت داشتند و حضور در این انتخابات پیام‌های مهمی را برای جهانیان دارد.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: نخستین پیام این انتخابات اقتدار نظام است و در ادامه ما به قدرت‌های استکباری، آمریکیا جنایتکار و رژیم کودک‌کش این پیام را خواهیم داد که پشت نظام و آرمان‌های انقلاب خواهیم بود.

داورزنی: اگر به ایران عزیز باور داریم باید رای بدهیم

محمدرضا داورزنی رئیس سابق فدراسیون والیبال ایران گفت: اگر ما به ایران عزیز باور و اعتقاد داریم باید رای بدهیم چون امروز روز سرنوشت سازی است و امروز دوره چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری است و باید در آن شرکت کنیم. با توجه به شرایطی که داریم نباید بی‌تفاوت باشیم و آن کسانی که می‌گویند در انتخابات شرکت نکنیم یعنی کشورشان را قبول ندارند. امیدوارم مردم در این روز در انتخابات شرکت کنند و قدرت ایران را به رخ بیگانگان بکشند.

وی در مورد اینکه رییس جمهور آینده باید برای ورزش چه کاری انجام دهد، گفت:‌ ما باید ورزش را در ۴ دهه گذشته مورد ارزیابی قرار بگیریم. ببیند در ۴ دهه گذشته دولت‌های مختلفی آمدند و اقداماتی برای ورزش انجام دادند. ولی باید به ورزش نگاه جدی کنیم چون اقتدار کشورمان را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته