دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دعوت بیش از ۱۳ هزار نفر از اساتید بسیجی از ملت ایران برای حضور در پای صندوق‌های رای/ تبیین شاخص‌ها برای انتخاب اصلح

دعوت بیش از ۱۳ هزار نفر از اساتید بسیجی از ملت ایران برای حضور در پای صندوق‌های رای  تبیین شاخص‌ها برای انتخاب اصلح
بیش از ۱۳ هزار نفر از اساتید بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور در بیانیه‌ای ضمن دعوت از آحاد مردم ایران برای حضور حماسی در پای صندوق های رای، ویژگی های رئیس جمهور اصلح را تبیین کردند.
کد خبر : 919213

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۱۳ هزار و ۴۰۰ هزار نفر از اساتید بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور در بیانیه‌ای از ملت بزرگ ایران برای حضور حماسی در پای صندوق‌های رای دعوت کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود به پیشگاه ملت شریف و داغدار ایران اسلامی که اراده نموده تا در اربعین شهادت سیدالشهدای خدمت، رئیس جمهور مظلوم و خدوم آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان عزیزش با برگزاری انتخاباتی حماسی و انتخاب اصلح، اولا جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی را تضمین، ثانیاً حماسه بدرقه شهیدان را در انتخابات تکمیل، ثالثاً از تلخی این حادثه کاسته و آن را تبدیل به فرصت کنند، رابعاً استمرار راه و گفتمان شهید رئیسی(رضوان الله تعالی علیه) را ضمانت و خامساً موجبات سرافرازی کشور و تفوق ملت ایران در برابر دشمنان اسلام و انقلاب را فراهم سازند.

اینک چشم جهانیان به‌ویژه جوانان بپاخاسته آمریکایی و اروپایی که با قرار گرفتن در جای درست تاریخ به تازگی به جبهه مقاومت پیوسته و مردم مظلوم و مقتدر غزه در کانون این مقاومت به سرانگشتان ما در روز جمعه هشتم تیرماه دوخته شده و امیدشان به حضور پرشور و حماسی و نوع انتخاب ملت ایران است.

از این رو، ما اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور، با لبیک به ندای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، آمادگی خویش در تحقق منویات معظم له را بشرح ذیل اعلام می داریم:
۱- با مشارکت حداکثری خویش و دعوت از آحاد جامعه اسلامی به شرکت فعال و حضور پرشور در انتخابات، زمینه سرافرازی ملت آگاه و شریف ایران در این آزمون بزرگ و مهم را فراهم ساخته و زبان ملامت بدخواهان ملت ایران و حُسّاد جمهوری اسلامی را کوتاه می سازیم.

۲- با حضور در میدان سیاست و میدان انتخابات زمینه ایران قوی و سرافراز را فراهم ساخته و به حول قوه‌ی الهی اجازه نخواهیم داد تا سرنوشت ملت ایران را دیگران بنویسند.
۳- با انتخاب اصلح و  نامزدی که هم به مبانی این انقلاب و نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته و هم توانایی لازم برای کار شبانه روزی جهت استفاده از ظرفیت های بسیار بالای ایران عزیز را داشته باشد، ان‌شالله ملت ایران را سرافراز از این انتخابات خارج کرده و زمینه استمرار راه و گفتمان رئیس جمهور فقیدمان را فراهم می سازیم.

۴_ با انتخاب فردی معتقد به شجاعت و استقلال ملی کمک خواهیم کرد تا ملت ایران بتواند شخصیت، توانایی، استقلال، قدرت پیشرفت خود را به دنیا نشان داده و احترامش را در دنیا بسیار بیشتر و بالاتر ببرد.

۵- در خاتمه ضمن تاکید بر حضور همه کسانی که علاقه‌مند به ایران قوی و هرکسی که معتقد به لزوم حمایت از نظام جمهوری اسلامی است، از کلیه نامزدها انتظار داریم به این رهنمود مقام معظم رهبری عمل نموده که فرمودند: «با خداوند خودتان عهد کنید که اگر موفّق شدید و توانستید مسئولیّتی به دست بیاورید، کسان و کارگزاران خود را از کسانی قرار ندهید که ذرّه‌ای با انقلاب زاویه دارند. آن کسی که با انقلاب، با امام راحل، با نظام اسلامی ذرّه‌ای زاویه داشته باشد، او به درد شما نمیخورد؛ او همکار خوبی برای شما نخواهد بود. آن کسی که دلبسته‌ی آمریکا باشد و تصوّر کند که بدون لطف آمریکا نمیشود قدم از قدم برداشت در کشور، او برای شما همکار خوبی نخواهد بود، او از ظرفیّتهای کشور استفاده نخواهد کرد، او خوب مدیریّت نخواهد کرد؛ آن کسی که راهبرد دین و شریعت را مورد بی‌اعتنائی قرار بدهد، برای شما همکار خوبی نخواهد بود.»

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته