دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی؛

بزرگترین رویداد ارائه طرح تخصصی مستند با «پرتاب» برگزار می‌شود

بزرگترین رویداد ارائه طرح تخصصی مستند با «پرتاب» برگزار می‌شود
بزرگترین رویداد ملی ارائه طرح تخصصی سینمای مستند «پرتاب» به همت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، در ماه جاری برگزار می‌شود.
کد خبر : 919190

به گزارش گروه فرهنگ  و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی،  به منظور ایجاد فرصت حمایت از طرح‌های خلاقانه، اقتصادی، دارای لحظه‌های ناب و با قابلیت حضور در عرصه‌های بین‌المللی، رویداد ملی ارائه طرح «پرتاب» را با شرایط زیر برگزار می‌کند:

۱- طرح‌ها می‌توانند در قالب مستند بلند، نیمه بلند، کوتاه و یا مجموعه مستند ارائه شوند.

۲- طرح می‌تواند در مرحله پژوهش، در حال تولید یا راف کات باشد.

۳- مستندسازان از تاریخ ۷ تا ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ می‌توانند نسبت به تکمیل فرم ارائه طرح روی وب سایت به نشانی https://defc.ir/Explain/۲۸/  (پنل دریافت پیچینگ) مراجعه کنند.راهنمایی‌های لازم در این‌باره در فرم مربوطه ارائه شده است.

پس از بررسی طرح‌ها، با افراد منتخب برای ارائه منابع تصویری (دموی ۳ دقیقه‌ای) تماس گرفته می‌شود. در مرحله ارائه طرح حضوری، گروهی از سرمایه‌گذاران، شبکه‌های تلویزیونی و موسسات خصوصی و دولتی شرکت دارند و بر اساس معیار‌ها و اولویت‌های تولیدی خود به انتخاب طرح و ادامه مذاکرات با متقاضیان خواهند پرداخت.

علاقمندان برای آشنایی بیشتر با مقوله پیچینگ و بالا بردن دانش خود درباره فاند و جذب سرمایه می‌توانند به مطالب ارائه شده در کارگاه‌های هشتمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت روی سایت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته