دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یک مقام سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛

نظارت بر روند تولید کنندگان اصلی شیرخشک کشور

نظارت بر روند تولید کنندگان اصلی شیرخشک کشور
رئیس اداره پایش زنجیره تامین شیرخشک سازمان غذا و دارو از اجرای مانور نظارتی اداره کل فراورده‌های طبیعی سنتی و مکمل در تولید شیرخشک خبر داد.
کد خبر : 919119

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، زهره عنبری با اشاره به بازدید سرزده تیم‌های بازرسی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل از تولید کنندگان اصلی شیرخشک کشور تصریح کرد: از امروزتیم‌های بازرسی این اداره کل متشکل از ۱۰ نفر از بازرسان خبره بصورت همزمان به استان‌های خراسان رضوی، مرکزی و قزوین اعزام و به صورت سرزده بر فرایند تولید و توزیع نظارت کردند.


وی افزود: در این فرآیند میزان ورودی مواد و اولیه و شیرخشک تولیدی به دقت ثبت و ضبط شد.

به گفته عنبری، خطوط اصلی شرکت‌های تولیدکننده که بیشترین سهم بازار را در اختیار دارند با ظرفیت تمام و ۲۴ ساعته در حال تولید هستند.

رئیس اداره پایش زنجیره تامین شیرخشک همچنین مبنی بر گزارش دریافت شده مبنی بر کمبود یک نوع شیرخشک بیان کرد: اقدامات لازم به منظور تامین و توزیع این برند انجام شد.

وی اظهار کرد: دستور توزیع ۶۵۰ هزار قوطی شیرخشک توسط اداره پایش زنجیره تامین شیرخشک صادر و حمل آن از شهر مشهد به سایر استان‌ها در حال انجام است.

عنبری در پایان خاطر نشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته انتطار می‌رود این شیرخشک تا اوایل هفته آتی در شعب پخش شرکت‌ها توزیع و سپس در داروخانه‌ها آماده عرضه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته