دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۴ چه امتیازات ویژه‌ای دارد؟

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۴ چه امتیازات ویژه‌ای دارد؟
درحال‌حاضر دستگاه‌های لیزر زیادی در کلینیک‌ها وجود دارد که هریک از آنها کارایی خاص خود را دارند. یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر با امکانات فوق‌العاده عالی، لیزر تیتانیوم پلاس یا به بیانی دیگر، سوپرانو تیتانیوم است.
کد خبر : 919084

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نظرتان با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 برای تجهیز کلینیک زیبایی‌تان چیست؟ حالا که خدمات لیزر به‌دلیل ماندگاری بالا و درمانی بدون درد و عارضه طرفداران زیادی را جذب کرده، حاضرید برای رونق کسب‌وکارتان یک دستگاه لیزر بخرید؟ اگر پاسخ مثبت است، بگویید آیا نوع خاصی از دستگاه را مد نظر دارید؟

درحال‌حاضر دستگاه‌های لیزر زیادی در کلینیک‌ها وجود دارد که هریک از آن‌ها کارایی خاص خود را دارند. یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر با امکانات فوق‌العاده عالی، لیزر تیتانیوم پلاس یا به بیانی دیگر، سوپرانو تیتانیوم است. این فناوری ضمن ازبین‌بردن موهای زائد، می‌تواند مشکلات پوستی و ضایعات عروقی را بدون ایجاد حساسیت‌هایی از جنس درد یا سوزش درمان کند.

چرا خرید لیزر تیتانیوم پلاس، شما را به مزایای رقابتی بیشتری می رساند؟

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس با فناوری پیشرفته و قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود، انتخابی ایده‌آل برای صاحبان کلینیک‌های زیبایی است. این دستگاه با سرعت بالای خود و عملکردی دقیق و بی‌نظیر، تجربه لذت‌بخش درمان را برای مشتریان شما رقم خواهد زد. در ادامه با شرح مزایای آن، به شما خواهیم گفت که چرا خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 از همه لحاظ به‌صرفه‌تر است.

  • قابلیت استفاده برای انواع پوست و مو: این دستگاه با بهره‌گیری از طول موج‌های مختلف، برای تمامی رنگ‌های پوست و مو قابل استفاده است.
  • درد و عوارض جانبی ناچیز: سیستم خنک‌کننده قوی دستگاه تیتانیوم، درمانی بدون درد و بدون عوارض جانبی را برای شما رقم می‌زند.
  • سرعت بالا: با دستگاه لیزر تیتانیوم، جلسات درمانی کوتاه‌تر خواهد بود.
  • جذب مشتریان بیشتر: ارائه خدمات لیزر با جدیدترین تکنولوژی، مشتریان بیشتری را به کلینیک شما می‌آورد.
  • افزایش سودآوری: راندمان بالا و هزینه‌های عملیاتی پایین، سودآوری بیشتری را در مدت‌زمانی کم برای مطب شما به ارمغان می‌آورد.

معرفی ویژگی های فنی دستگاه لیزر تیتانیوم 2024

اگر به قصد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 این مقاله را باز کردید، وظیفه خود دانستیم که از مشخصات فنی و کیفی این فناوری برایتان بگوییم تا تردیدی در انتخاب خود نداشته باشید. بدین منظور جدول زیر را حتما بخوانید.

شرکت عرضه کننده دستگاه:

نویان طب مانلی

توان ورودی دستگاه:

3000 وات

توان خروجی دستگاه:

1200 الی 2000 وات

ماکزیمم انرژی:

140 ژول بر سانتی‌متر مربع

طول موج‌ها:

دارای 4 طول موج الکساندرایت، دایود، اندیاگ و 940 نانومتر

تعداد هندپیس‌ها:

2 عدد

اسپات سایز:

4 سانتی‌متر

سیستم خنک‌کننده:

دارای چیلر مجهز خنک‌کننده

سیستم‌عامل:

اندروید

مانیتور:

15 اینچ با تاچ حرارتی

قدرت کولینگ:

منفی 16درجه سانتی‌گراد

گارانتی:

12 ماه

خدمات پس‌از فروش:

10 سال

چرا بهتر است خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 را از نویان طب مانلی انجام دهید؟

دستگاه لیزر تیتانیوم

تکنولوژی‌ها و دستگاه‌ها همگی قادر به ارائه نتیجه‌ای موثربخش نیستند. گاهی ممکن است تحت‌تاثیر تبلیغات غلط اقدام به خرید دستگاهی با برند و فناوری نامناسب کنید. در این صورت علاوه‌بر ضررهای مالی احتمال دارد ضررهایی جبران‌ناپذیر به سلامت کاربران وارد کنید.

اگر به فکر خرید دستگاهی باکیفیت، کارآمد و دارای مجوزهای رسمی بین‌المللی هستید، به نویان طب مانلی مراجعه کنید. کارشناسان شرکت نویان طب مانلی با بیش از 7 سال مشاوره جهت تجهیز مجموعه‌های زیبایی به دستگاه لیزر موهای زائد، آماده مشاوره رایگان به شما جهت انتخاب بهترین دستگاه‌ها حسب نیاز و شرایط‌تان هستند. مزایای خرید از این مجموعه، خلاصه‌ای از موارد زیر است.

  • دارای مجوزهای رسمی بین المللی FDA آمریکا، CE اروپا ، ISO-13485 و مجوز آیمد (IMED) از اداره کل تجهیزات پزشکی
  • یک سال گارانتی
  • 10 سال خدمات پس‌از فروش
  • ارسال رایگان به تمامی نقاط کشور
  • نصب و آموزش رایگان
  • امکان خرید اقساطی
  • مشاوره رایگان برای انتخاب محصولی متناسب با نیازتان
  • مشاوره رایگان برای افتتاح مطب یا کلینیک زیبایی
  • مشاوره برای جذب بیشتر مشتریان

همچنین اگر نیاز به دوره اپراتور لیزر جهاد دانشگاهی دارید، شرکت نویان طب مانلی با همکاری جهاد دانشگاهی این دوره را برگزار میکند که میتوانید با مراجعه به وبسایت این شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنید.

با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 چگونه می توانید در جهت رفع موهای زائد از آن کمک بگیرید؟

دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم پلاس، با ترکیب چند طول موج مختلف با سطح نفوذهای متفاوت به پوست، فولیکول مو را هدف قرار می‌دهد و باعث تضعیف و ریشه‌کن‌شدن آن می‌شود. دستگاه سوپرانو تیتانیوم دارای 4 طول موج الکساندرایت 755 نانومتر، دایود 808 نانومتر، اندیاگ 1064 نانومتر و اندیاگ 940 نانومتر است.

الکساندرایت، گستره‌ای از انواع پوست و مو ازجمله موهای نازک و روشن را هدف قرار می‌دهد. طول موج دایود برای پوست‌های تیره یا به‌اصطلاح سبزه و تیره استفاده می‌شود و اغلب در نواحی بازو، شکم، گونه‌ها، چانه و پاها کاربرد دارد. اندیاگ 1064 نانومتر، پرنفوذترین طول موج است که برای لیزر موهای سرسخت بیکینی و زیربغل مورد استفاده قرار می‌گیرد. موج 940 نانومتر نیز تمام موهایی را که امکان رویش مجدد داشته باشند، ریشه‌کن خواهد کرد و مهمترین مزیت آن روشن سازی نواحی تیره و خاص بدن می باشد.

ناگفته نماند که طول موج آخر یعنی اندیاگ 940 نانومتر به‌جهت درمان مشکلات پوستی هم کاربرد دارد. این لیزر در کاهش اسکارها بسیار موثر است. همچنین مشکلات رنگدانه‌ای پوست مانند لکه‌های خورشیدی و ملاسما را برطرف می‌کند و پوستی صاف و یکدست از خود بر جا می‌گذارد. طول موج چهارم دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس، در سفیدکردن پوست نواحی تیره تبحر بالایی دارد.

آیا برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 باید قیمت بالایی بپردازیم؟

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

با اینکه هزینه اولیه دستگاه‌های لیزر موهای زائد بیشتر از روش‌های سنتی حذف موهای زائد است، اما بااین‌حال باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های بلندمدت می‌شود؛ چراکه با نتایج طولانی‌مدت آن، افراد می‌توانند به‌ میزان قابل توجهی نیاز به اپیلاسیون، اصلاح یا مراجعه مکرر به کلینیک را کاهش دهند.

ازطرف‌دیگر، شاید مجبور باشید قیمت بیشتری را درازای خرید این دستگاه صرف کنید، اما مطمئن باشید این هزینه بالا در مقابل کارکردهای فوق‌العاده دستگاه ازلحاظ سرعت، دقت، تطبیق‌پذیری، راحتی و ارائه درمانی بدون عارضه و همچنین بازگشت سرمایه بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. این ویژگی‌ها همچنین لیزر تیتانیوم را در قیاس با سایر تجهیزات به‌صرفه‌تر جلوه می‌دهد.

جمع‌بندی

وقتی تصمیم به گسترش خدمات کلینیک خود با خرید دستگاه لیزر می‌گیریم، تنوع میان دستگاه‌ها ممکن است ما را سردرگم کند. لیزرهای تیتانیوم همه‌کاره هستند و روی طیف گسترده‌ای از انواع پوست‌ها استفاده می‌شوند. بر همین اساس به انتخابی فراگیر برای بسیاری از افراد تبدیل شده‌اند.

اگر نظر ما را بخواهید، توصیه می‌کنیم به خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 فکر کنید؛ چراکه این دستگاه پیشرفت‌های تکنولوژیکی و بهبودهای چشمگیری در مقایسه با مدل‌های قدیمی تیتانیوم ارائه داده است. لیزرهای تیتانیوم اغلب به جلسات کمتری برای نتایج قابل توجه نیاز دارند. البته این ممکن است براساس عوامل فردی متفاوت باشد و بهترین شرکت ارائه دهنده دستگاه لیزر تیتانیوم شرکت نویان طب مانلی لوده که در زیر شماره تماس مشاوران و همچنین آدرس وبسایت این شرکت را قید کرده ایم.

09129096358

noyantebmanely.com

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته