دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1403 - 22:24

جلیلی: ما در انتخاب خود نگاه شهید رئیسی را داریم

جلیلی: ما در انتخاب خود نگاه شهید رئیسی را داریم
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در انتخاب خود نگاه شهید رئیسی را داریم که در بزنگاه تاریخی هستیم که فرصت‌های کم نظیری در حوزه سیاسی، اقتصادی و منطقه‌ای و جهانی برای ما وجود دارد.
کد خبر : 918966

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که عصر امروز -۵ تیر ۱۴۰۳- و پس از پایان آخرین مناظره انتخاباتی به شهر کرمان سفر کرده است، دقایقی پیش در سالن تلاش این شهر حاضر شد گفت:  همانها که در مقابل ملت ما می‌گفتند راهبرد فشار حداکثری، شهید رئیسی آنها را به جایی رساند که اعلام کردند راهبرد فشار حداکثری شکست فاحش خورده است. می‌گفتند زبان دنیا را متوجه می‌شویم و می‌توانیم ارتباط برقرار کنیم اما دنیا را به سه قدرت خلاصه کردند، آنها صبر کردند بعد از اینکه تمام تعهدات را انجام دادند، کلا از توافق خارج شد.

وی در ادامه بیان کرد: آنها می‌گفتند روابط خارجی را بلدیم کار را به جایی رسانده بودند که روابط اقتصادی با کشور ترکمنستان را از ۶ میلیارد دلار به ۲۰۰ میلیون دلار رساندند. می‌گفتیم برجام چه داشت؟ می‌گفتند تقریبا هیچ. 

جلیلی خاطر نشان کرد: تولیدات کشور در هشت سال به حداقل رسید بلکه تقریبا هیچ بود. هشت سال رشد کشور را به صفر رساندند اما امروز همانها دوباره مدعی شده‌اند و می‌گویند کار را به ما بسپارید. به شما بسپریم که چه کنید؟ اقتصاد را فعال کردید؟ سیاست خارجی را درست کردید؟ تعامل با کشورهای جهان را برقرار کردید؟ روزانه ۶۰۰ نفر در کشور براثر کرونا جان خود را از دست می‌دادند اما می‌گفتند تا فلان توافق انجام نشود نمی‌توانیم واکسن وارد کنیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: صحبت آنها از ناامیدی و ناتوانی است آنها می‌گویند که ایران ۲ میلیون نفت می‌فروشد اما اینها می‌گویند نه آنها خودشان پیچ را شل کرده‌اند. ما در انتخاب خود نگاه شهید رئیسی را داریم که در بزنگاه تاریخی هستیم که فرصت‌های کم نظیری در حوزه سیاسی، اقتصادی و منطقه‌ای و جهانی برای ما وجود دارد. ما فرصت جوانانی متخصص و آگاه داریم که می‌توانند کشور را نه تنها پیشرفت بلکه جهش در شان ملت ایران بدهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته