دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1403 - 13:26
کیاکجوری:

حراست با نگرش مدیریت بحرانی علاج واقعه قبل از وقوع کند

حراست با نگرش مدیریت بحرانی علاج واقعه قبل از وقوع کند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی تأکید کرد: حراست با نگاه مدیریت بحرانی می‌تواند علاج واقعه قبل از وقوع داشته باشد و از بسیاری از مسائل و بحران‌ها قبل از اتفاق پیشگیری کند.
کد خبر : 918932

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی با حضور مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، نماینده معاونت حراست کل، رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی در محل این واحد دانشگاهی برگزار و مسعود فلاحت‌نواز به عنوان مسئول جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی معرفی و از تلاش‌های کریم بابازاده قدردانی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی در این آیین گفت: یکی از مهم‌ترین منابع در هر سازمانی، منابع انسانی است؛ به گونه‌ای که حتی هر چه از عمر نیروی انسانی بگذرد ما می‌توانیم نیروی باتجربه‌تر و خلّاق‌تری در سازمان داشته باشیم؛ بالطبع دانشگاه آزاد اسلامی از این امر مستثنی نیست.

کریم کیاکجوری افزود: با توجه به اهمیت منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی توجه به جذب و تأمین، بهسازی و آموزش، نگهداری و به‌کارگیری درست از منابع انسانی از وظایف مدیران دانشگاه است که در این امر حراست دانشگاه کنار دیگر معاونت‌ها می‌توانند نقش به‌سزایی داشته باشد.

وی تأکید کرد؛ حراست در دانشگاه‌ها باید در قالب نقش پیشگیری از خطا، فساد و نقش اصلاح‌کننده امور عمل کند، حراست با نگاه مدیریت بحرانی می‌تواند علاج واقعه قبل از وقوع داشته باشد و از بسیاری از مسائل و بحران‌ها قبل از اتفاق پیشگیری کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی در ادامه توضیح داد: البته این امر زمانی میسر می‌ شود که حراست با افراد درون و سازمان‌های مرتبط بیرونی تعامل مناسبی داشته باشد و اطلاعات درست و دقیقی احصاء کرده باشد.

کیاکجوری با قدردانی از تلاش‌های کریم بابازاده برای مدیر حراست جدید آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش آنا؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی با ۳ هزار و ۴۰۰ دانشجو و ۷۹ عضو هیئت‌علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب