دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1403 - 12:26
در بیانیه‌ای اعلام شد؛

حمایت ۵۰۰ نفر از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس از قالیباف

حمایت ۵۰۰ نفر از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس از قالیباف
تعدادی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از محمدباقر قالیباف در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حمایت کردند.
کد خبر : 918926

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تعدادی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از محمدباقر قالیباف در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حمایت کردند.

متن بیانیه تعدادی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی خصوص انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است:

«سلام علیکم؛

با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید حجت‌الاسلام والمسلمین آقای رئیسی و سایر شهدای خدمت در پی سانحه سقوط بالگرد اینک در آستانه حضور تعیین کننده مردم شریف ایران اسلامی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری طی روزهای آینده هستیم.

اکنون شرایط کشور در موقعیت‌های داخلی و بین‌المللی و همچنین لزوم امتداد شیوه خدمت به مردم براساس حضور موثر و بی تکلف در بین اقشار عموم کشور در مناطق مختلف ایجاب می‌کند که بهترین گزینه از میان نامزدهای انتخاباتی به مردم معرفی شود تا ان‌شاءالله با حمایت حداکثری رای دهندگان بتواند با کسب مسئولیت ریاست قوه مجریه خدمت رسانی به هموطنان عزیز را تکمیل نماید.

در این خصوص ما به عنوان وکلای ملت بزرگوار ایران در ادوار گذشته و فعلی مجلس شورای اسلامی با توجه به شاخص‌های تبیینی مقام معظم رهبری از میان کاندیداهای حاضر در این عرصه، جناب آقای دکتر «محمدباقر قالیباف» را با عنایت به سوابق اجرایی و مدیریتی قوی در مسئولیت‌های گوناگون که مهمترین آن ریاست بر قوه مقننه بوده است به عنوان شخص اصلح معرفی نموده و حمایت همه جانبه از ایشان را اعلام می‌داریم.

لذا ضمن احترام کامل به پنج نامزد بزرگوار دیگر با دعوت از آحاد جامعه جهت مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای در ۸ تیرماه تقاضا داریم با رای ارزشمند خود جناب آقای دکتر قالیباف را انتخاب فرمایید.

بدیهی است در این فرصت حساس اجماع کلیه نیروهای انقلابی بویژه هواداران گرانقدر بر انتخاب جناب آقای دکتر قالیباف می‌تواند پشتوانه محکم و رای بالا برای ایشان فراهم نموده و بدین ترتیب قدرت خدمتگزاری رییس جمهور منتخب را دو چندان نموده و مسئولیت او را در مقابل خداوند متعال، مقام معظم رهبری و مردم عزیز مضاعف نماید.»

این بیانیه به امضای ۵۰۰ نماینده فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی رسیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته