دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1403 - 16:24

شاهین‌طبع: مشکل اساسی بازی فینال، فضای سالن بود/ امیدوارم پرسپولیس تیم بسکتبال داشته باشد+ فیلم

شاهین‌طبع: مشکل اساسی بازی فینال، فضای سالن بود  امیدوارم پرسپولیس تیم بسکتبال داشته باشد+ فیلم
سرمربی بسکتبال طبیعت اسلامشهر گفت: شهرداری گرگان تماشاچیان زیادی دارد، باید فضای بیشتری را برای بسکتبال که ورزش اول گرگان است در نظر بگیرند.
کد خبر : 918845

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، مهران شاهین‌طبع در مورد شرایط تیم طبیعت اسلامشهر گفت: تیم طبیعت اسلامشهر اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند و تا قبل از این در لیگ دسته یک بوده است. خوشبختانه با یاری مدیریت باشگاه، شرکت طبیعت و میهن و بازیکنان خوبمان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم.

وی در خصوص اتفاقات بازی فینال با شهرداری گرگان گفت: سری های سختی داشتیم. از بازی های آبادان که با 5 بازی تمام شد گرفته تا بازی های ذوب آهن. شهرداری گرگان تیمی است که طرفداران زیاد و کادر فنی خوبی دارد و تیم استخوان داری است. سالیان سال است که در بسکتبال کشور قدرت نمایی می کند. بازی های خوبی ارائه دادیم. مشکل اساسی در بازی فینال، فضای سالن بود. باتوجه به این موضوع که شهرداری گرگان تماشاچیان زیادی دارد، باید فضای بیشتری را برای بسکتبال که ورزش اول گرگان است در نظر بگیرند. طرفداران شهرداری گرگان تعصبی نسبت به تیم خود دارند و توقعاتی از تیم خود داشتند که باعث شد کمی احساسی شوند. البته این جنبه مثبت ورزش است.  

شاهین‌طبع در مورد اینکه قهرمانی طبیعت اسلامشهر هشتمین قهرمانی وی بوده است،گفت: همیشه تلاش کردم کار به صورت گروهی هدایت شود. درست است که من لب خط بودم و تیم را هدایت می کردم اما برای خود بنده هم جای تعجب بود که باشگاهی در سال اول حضور خود در لیگ برتر اینگونه باشد و چنین تدارکات و پشتیبانی خوبی را داشته باشد. در سالهای قبل نیز که عنوانی کسب کردیم به دلیل کار گروهی و حمایت مدیران باشگاه ها بوده است.

او در رابطه با حضور مدیر عامل پرسپولیس در مهمانی قهرمانی این تیم اظهار کرد: آقای درویش از مدیران با سابقه و با کیفیت ورزش ما است. در گذشته بسکتبال پرسپولیس داشتیم که طرفداران زیادی داشت. متاسفانه در سالهای گذشته پرسپولیس بیشتر بر روی فوتبال سرمایه گذاری کرده است. امیدوار هستم با مدیریتی که امثال آقای درویش دارد، در باشگاه های با اعتبار مانند پرسپولیس و استقلال تیم بسکتبال داشته باشیم.

سرمربی طبیعت اسلامشهر درمورد حضور در آسیا گفت: سال بعد تیم ما نماینده ایران در بازی های آسیایی و غرب آسیا است که کار سختی را در پیش دارد. قطعا باید مدیریت بهتری صورت بگیرد. بحث های حمایتی و اقتصادی بسیار مهم است. امیدوارم سال آینده نیز سال خوبی برای بسکتبال طبیعت باشد.

وی در خصوص بازیکن های خارجی تیم گفت: هر باشگاهی یکی ازهدف گذاری هایش به خدمت گرفتن بازیکن های خارجی است. این را به حساب مدیریت خوب باشگاه می گذارم که توانستند بازیکن های خارجی با کیفیتی را جذب کنند. همه کار ورزش مسائل تکنیکی و تاکتیکی نیست. بحث های مدیریتی و جذب و حفظ بازیکنان و خصوصا پرداخت های به موقع بسیار مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته