دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1403 - 15:54

تحویل سلاح‌های تیراندازان توسط رئیس فدراسیون تیراندازی/ تقدیر از عوامل تهیه و ورود سلاح‌ها

تحویل سلاح‌های تیراندازان توسط رئیس فدراسیون تیراندازی  تقدیر از عوامل تهیه و ورود سلاح‌ها
با حضور مرتضی قربانی، رییس فدراسیون تیراندازی و مسئولین فدراسیون، سلاح‌های تیراندازان تحویل آنها شد.
کد خبر : 918834

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر رسولی دبیر کل، کبری غیاثی، نایب رئیس، حسن یزدخواستی، مشاور عالی و اقتصادی، یوسف اجرلو، سرپرست کمیته تیم‌های ملی، علی گل‌محمدی، رئیس کمیته سلاح و مهمات، محمدعلی همتی، محسن نصر اصفهانی و مریم طالبی، سرمربی تیم‌های ملی تپانچه و تفنگ حضور داشتند.

با توجه به تاکید مرتضی قربانی بر توسعه رشته تیراندازی به عنوان رشته دینی و اسلامی، در چند ماه اخیر و با پیگیری رئیس فدراسیون و با همکاری وزارت دفاع ۳۰ قبضه سلاح بادی که هزینه آن توسط فدراسیون برای تیم‌های ملی و ورزشکاران پرداخت و سلاح شخصی تیراندازان است به همراه ۱۳۶۰ سلاح هوماک خریداری شده است.

سلاح‌های بادی تیراندازان با پیگیری رییس فدراسیون و وزارت دفاع و همکاری گمرک وارد کشور شد تا گام مهمی در نوسازی تجهیزات تیراندازی در تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی برداشته شود.

 مرتضی قربانی، رییس فدراسیون تیراندازی در این جلسه تاکید کرد که در کنار نوسازی سلاح تیراندازان تیم ملی لازم است تا با حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این نوسازی در استان‌ها نیز انجام شود و این موضوع به عنوان یک مهم در دستور کار فدراسیون قرار دارد.

رییس فدراسیون تیراندازی در پایان این مراسم از ناصر رسولی، دبیر کل و دست‌اندرکاران ورود این سلاح‌ها از جمله مسئولین وزارت دفاع، سردار قریشی و سرهنگ چنگایی، گمرک جمهوری اسلامی ایران، حسن یزدخواستی، علی گل‌محمدی، علی همتی و سهیل برخورداری  قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته