دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر رویداد مطرح کرد

جشنواره «با انرژی» به دنبال تاثیرگذاری اجتماعی است

جشنواره «با انرژی» به دنبال تاثیرگذاری اجتماعی است
دبیر نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» همراهی و حمایت هنرمندان در بخش‌های مختلف را نقطه قوت این رویداد دانست که می‌تواند در زمینه فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انرژی در جامعه تاثیرگذار باشد.
کد خبر : 918827

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمید خانی دبیر نخستین جشنواره «فیلم و عکس با انرژی»، استقبال هنرمندان و همراهی آنها با جشنواره را بسیار دلگرم کننده ارزیابی کرد که نویددهنده اتفاقات مثبت در زمینه فرهنگ‌سازی مصرف انرژی است.

وی با اشاره به موضوعات جشنواره، توضیح داد: مفاهیمی مانند نور و زندگی، انرژی‌های پاک و تجدید پذیر، محیط زیست و انرژی، انرژی برای همه، مصرف هوشمندانه انرژی، خانواده و اصول مصرف از جمله دغدغه‌های ما در تاثیرگذاری بر مخاطبان بوده است.

دبیر جشنواره «فیلم و عکس با انرژی»، هدف جشنواره را فرهنگ‌سازی استفاده هوشمند از انرژی در کشور اعلام کرد و افزود: ما در این جشنواره به دنبال فرهنگ‌سازی مصرف صحیح برق و انرژی‌های تجدیدناپذیرهستیم، چراکه ذخایر آینده انرژی در ایران، با رفتار‌های امروز ما مشخص می‌شود.

خانی که پیش از این برگزاری چندین جشنواره و رویداد فرهنگی دیگر مانند جشنواره «فیلم و عکس همراه تهران» را برعهده داشته است، اظهار کرد: مشارکت جامعه هنری و دریافت حمایت از هنرمندان، به دلیل استفاده ازابزار هنر که با فرهنگ مردم عجین است می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد و در این جشنواره تلاش می‌کنیم با مشارکت جامعه هنری و هنرمندان، علاوه بر ارتقای سطح فرهنگی، تاثیرگزاری اجتماعی هم ایجاد کنیم.

وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به گروه مخاطبان و داوری آثار ارسالی، تاکید کرد: نگاه متفاوت به موضوعات جشنواره و ارائه دید هنری برای ما دارای اهمیت است چراکه معتقدیم یک اثر هنری به واسطه اندیشه‌ای که آن را شکل داده می‌تواند تاثیر بیشتری روی مخاطب داشته باشد و در تغییرات فرهنگی جامعه اثربخش باشد.

جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» با حمایت و همراهی «پویش با انرژی» برگزار می‌شود و جوایز ارزنده‌ای نیز برای آثار برگزیده در نظر گرفته شده است.

مهلت ارسال آثار به جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» از ۲۸ خرداد شروع شده و تا ۱۰ مرداد ادامه دارد.

علاقمندان می‌توانند برای ارسال اثر به سایت این جشنواره به آدرس www.baenergy-festival.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته