دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آغاز دومین فراخوان نظرسنجی سامانه بیت‌الغزل؛

گزینه‌های شایسته‌ وزارت آموزش‌وپرورش در دولت جدید را معرفی کنید

گزینه‌های شایسته‌ وزارت آموزش‌وپرورش در دولت جدید را معرفی کنید
سامانه بیت‌الغزل در دومین نظرسنجی خود و همزمان با چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۳ از همه فعالان و صاحب‌نظران نظام آموزش و پرورش دعوت می‌کند افرادی را که شایسته سکانداری وزارت آموزش‌وپرورش در دولت جدید می‌دانید، معرفی کنند.
کد خبر : 918802

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامانه بیت‌الغزل در دومین نظرسنجی خود و همزمان با چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۳ از همه فعالان و صاحب‌نظران نظام آموزش و پرورش دعوت می‌کند افرادی را که شایسته سکانداری وزارت آموزش‌وپرورش در دولت جدید می‌دانید، معرفی کنند.

نظر به اهمیت راهبردی و زیرساختی نظام آموزش‌وپرورش در مقایسه با دیگر زیرنظام‌های کلان کشور، سامانه بیت‌الغزل با هدف افزایش وزن نظرات نخبگان و فعالان حوزه تعلیم‌وتربیت در زمینه برنامه‌ها و انتصابات آموزش‌وپرورش، همزمان با انتخابات ریاست جمهوری دوره قبل، توسط موسسه مطالعات راهبردی تعلیم و تربیت برهان آغاز به فعالیت کرد.

یکی از فاز‌های سامانه بیت‌الغزل که ماهیت یک رسانه تخصصی در حوزه آموزش‌وپرورش را دارد، تمرکز بر روی معرفی و ارزیابی گزینه‌های شایسته وزارت آموزش‌وپرورش در دوره قبل با ابزار جمع‌سپاری و نظرسنجی بین فرهنگیان کشور بود. در نظرسنجی قبل بیش از 3 هزار نفر از فعالان و نخبگان نظام آموزشی در نقش‌های مختلف در آن شرکت کردند و بیش از ۹۰۰ نام منحصر به‌فرد معرفی شد که ۵۰ فرد برگزیده‌ی آن بدون رتبه‌بندی معرفی و گزارش آن برای رئیس جمهور ارسال و در رسانه‌ها منتشر شد. در گام بعد مصاحبه‌ای تخصصی با بخشی از این افراد انجام گرفت و دیدگاه‌های ایشان برای ارزیابی در سامانه بیت‌الغزل منتشر شد.

همه علاقه‌مندان و اهالی تعلیم و تربیت برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و شرکت در نظرسنجی می‌توانند به وبگاه بیت‌الغزل مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته