دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1403 - 00:30
در گفت وگو با آنا؛

مدیرعامل شهرداری گرگان: وقتی هتاکی کردند بازیکن ما عصبانی شد/ ۴ بار ما قهرمان شدیم یک بار هم طبیعت قهرمان شود!

مدیرعامل شهرداری گرگان: وقتی هتاکی کردند بازیکن ما عصبانی شد  ۴ بار ما قهرمان شدیم یک بار هم طبیعت قهرمان شود!
مدیر عامل باشگاه شهرداری گرگان گفت: ۴ دوره ما قهرمان شدیم حالا یک دوره فرصت را به تیم‌های دیگر دادیم تا قهرمان شوند.
کد خبر : 918780

سید محمدرضا سیدالنگی درگفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص درگیری های پایان مسابقات شهرداری گرگان و تربیت اسلامشهر اظهار کرد: درگیری خاصی نبود بیشتر جشن و پایکوبی بود!

وی در خصوص اینکه در پایان بازی درگیری منجر به احضار بازیکن و سرپرست این تیم به کمیته انضباطی شد گفت: بله در آنجا به یکی از بازیکنان ما هتاکی شد که او عصبانی و ناراحت شد و نتوانست فشار وارد شده را تحمل کند. اتفاقاتی رخ داد که باعث شد سرپرست و بازیکن تیم ما به کمیته انضباطی دعوت شوند.

مدیر عامل بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص اینکه این اتفاقات بیشتر در فوتبال صورت می گیرد تا بسکتبال، گفت: وقتی مسابقات مهم می شوند چنین اتفاقاتی نیز رخ می دهد. در فوتبال و والیبال بازی ها حیثیتی است. در حال حاضر بسکتبال هم حیثیتی شده است. بازیکن ما تصور کرده حالا که نائب قهرمان شدیم همه چیز را از دست داده ایم. بازی برد و باخت دارد. یک روز برنده هستی و روز دیگر بازنده.

سیدالنگی در رابطه با نایب قهرمانی شهرداری گرگان تأکید کرد: ما 4 دوره قهرمان شدیم. حالا یک دوره فرصت را به تیم های دیگر دادیم تا قهرمان شوند. شهرداری گرگان با قدرت ادامه می دهد تا دل مردم را شاد کند. شما اگر به سالن های بسکتبال بروید شاید فقط 100 نفر بیایند ولی در گرگان  برای تماشای بازی های شهرداری بیش از 10 هزار نفر در سالن حضور پیدا می کنند که همین مساله کنترل بازی ها را سخت می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته