دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام مومنی؛

بی توجهی به غدیر ، کربلا را رقم زد/ انتخاب صحیح زمینه ظهور را فراهم می‌کند

بی توجهی به غدیر ، کربلا را رقم زد  انتخاب صحیح زمینه ظهور را فراهم می‌کند
حجت‌الاسلام مومنی سخنران اهل بیت(ع) گفت: اگر مردم واقعه غدیر را فراموش نمی‌کردند گرفتار ظلم و جور نمی‌شدند، الان هم مردم می‌بایست در انتخاب اصلح دقت کنند.
کد خبر : 918703

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید حسین مومنی از خطبای کشور درباره انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اظهار کرد: تمامی مشکلاتی که بر بشر نازل شد، نشأت گرفته از عدم توجه به غدیر بود. بی توجهی به غدیر کربلا را رقم زد و ظلم و جور را در جامعه ایجاد کرد. اگر ما هم در انتخابات ریاست جمهوری فردی را در این مقام قرار دهیم که لایق این مقام نباشد، ظلم کرده‌ایم و سپس گرفتار جور یعنی خروج از راه راست و صراط مستقیم شده‌ایم.

وی در ادامه افزود: اگر در زمان امام علی(ع) مردم انتخابشان صحیح بود، بسیاری از مشکلات در جامعه ایجاد نمی‌شد و یقینا گرفتار آسیب‌های پس از آن نمی‌شدند، الان هم در آستانه یک انتخاب مهم هستیم و باید دقت کنیم درهمه چیز از کلمات تا رفتار افراد و اینکه چقدر در عمل صادق هستند.

حجت‌الاسلام مومنی یادآور شد: کسانی که در یک انتخاب ناصحیح ضرر می‌کند، خود مردم هستند، درحالی که اگر ما مردم از همان اول و دوران غدیر انتخابمان صحیح بود، به صورت مستمر هدایت محقق می‌شد و فرج به تأخیر نمی‌افتاد.

وی در پایان گفت:‌ خدا نکند با انتخاب غیر صحیح، فرج به تأخیر بیافتد، درحالی که می‌توانیم با یک انتخاب صحیح زمینه ظهور را مهیا کنیم و همچون شهید رئیسی عزیز که برای اسلام، امیرالمومنین و حضرت زهرا(س) سوخت، باشیم. انشاءالله در همان مسیری که سید خدمت رفت باشیم و دل امام زمان (عج) را شاد کنیم.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته