دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1403 - 16:12

خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطینیان حاصل گفتمان انقلاب اسلامی است

خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطینیان حاصل گفتمان انقلاب اسلامی است
امام جمعه شهر اهرم تأکید کرد: کسی تصور نمی‌کرد بیش از ۱٠٠ کشور دنیا و دانشگاه‌های آمریکا برای مستضعفین عالم به پا خیزند و این نشان از حاکمیت گفتمان انقلاب اسلامی است.
کد خبر : 918608

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام حبیب پهلوزاده امام جمعه شهر اهرم در نشست هم‌اندیشی تداوم راه شهید جمهور، مشارکت مردم، انتخاب اصلح و گفتمان رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند که برای تکامل انقلاب پنج مرحله باید تکمیل شود؛ نخست انقلاب اسلامی، دوم نظام اسلامی و سوم دولت اسلامی که ما در این مرحله قرار گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: دولت شهید جمهور به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی یعنی تثبیت دولت اسلامی و مرحله جامعه اسلامی و تمدن اسلامی که در پیش داریم نزدیک بود.

امام جمعه شهر اهرم با اشاره به عملیات طوفان‌الأقصی تأکید کرد: کسی اصلاً تصور نمی‌کرد که بیش از ۱٠٠ کشور دنیا و دانشگاه‌های آمریکا و سایر کشور‌ها برای مستضعفین عالم به پا خیزند.

خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مستضعفین عالم حاصل گفتمان انقلاب اسلامی است

پهلوزاده متذکر شد: انقلاب اسلامی یک گفتمانی را به‌وجود آورد که نه غرب و نه شرق را نمی‌تابید و قبول نمی‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که یک چهره پرافتخار بدون خیانت به آرمان‌های خود پشت سر گذاشته است.

امام جمعه شهر اهرم متذکر شد: این نظام باید گام به گام مرحله به مرحله انقلابی باشد؛ مسئول به مسئول، رئیس جمهور به رئیس جمهور به آرمان‌ها و ارزش‌ها بیشتر معتقد باشد.

پهلوزاده افزود: شهید جمهور که بالاترین مقام اجرایی کشور بود، به‌عنوان یک مجتهد دولت را تحویل گرفت و حرکت‌هایی انجام دادند که امید را در دل مردم ایجاد کرد.

به گزارش آنا به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان، نشستی با موضوع "تداوم راه شهید جمهور، مشارکت مردم، انتخاب اصلح، گفتمان رهبری" از سلسله نشست‌های هم اندیشی دانشگاه، خانه گفتگو، با حضور امام جمعه شهر اهرم و با هدف تبیین شاخصه‌های انتخاب اصلح در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته