دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نصیرزاده: مذاکره با دو بازیکن پرسپولیس؟ گمانه زنی رسانه ای است/ اندازه سقفمان می توانیم بازیکن جذب کنیم

نصیرزاده: مذاکره با دو بازیکن پرسپولیس؟ گمانه زنی رسانه ای است  اندازه سقفمان می توانیم بازیکن جذب کنیم
مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: لیست منتشر شده یحیی گل‌محمدی تنها گمانه‌زنی رسانه‌ای بوده و هنوز سرمربی به ما لیست نداده است.
کد خبر : 918540

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، به دنبال انتشار لیستی پر ستاره از یحیی گل‌محمدی سرمربی جدید فوتبال خوزستان که در آن نام های سروش رفیعی، فرشاد فرجی و سعید صادقی دیده می‌شد، آن هم در شرایطی که قرارداد وی شب گذشته منتشر شد، مدیرعامل این باشگاه را به واکنش وادار کرد.

هوشنگ نصیرزاده به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: باشگاه فولاد خوزستان بیشتر از مصوبات فدراسیون فوتبال و قانون سقف بودجه در فصل نقل و انتقالات هزینه نمی‌کند. لیست منتشر شده تنها گمانه‌زنی رسانه‌ای است. هر اسمی که در لیست سرمربی تیم قرار می‌گیرد در چارچوب باشگاه برای جذب وی اقدام می‌شود. یحیی گل‌محمدی فعلاً لیستی در مورد دستیاران خود و بازیکنان مدنظرش به باشگاه نداده است. 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص اینکه چند درصد از تیم فصل گذشته حفظ خواهند شد، عنوان کرد: طبیعتاً بازیکنان خارجی و داخلی که عملکرد خوبی نداشتند با توافق دوطرفه از تیم جدا می‌شوند.

نصیرزاده در مورد مدیر رسانه‌ای تیم فولاد خوزستان گفت: در این فصل بر خلاف گذشته مدیر رسانه‌ای از تهران نخواهیم آورد و از دوستان رسانه ای در اهواز استفاده می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته