دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

در بهار امسال دو میلیون گوشی تلفن همراه به کشور وارد شد

در بهار امسال دو میلیون گوشی تلفن همراه به کشور وارد شد
رئیس کل گمرک ایران اعلام کرد: ۲ میلیون و ۴۹ هزار و ۲۷۹ دستگاه گوشی تلفن همراه در ۳ ماهه اول سال جاری به دو شیوه تجاری و مسافری از گمرکات ترخیص و وارد کشور شد.
کد خبر : 918537

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، محمد رضوانی‌فر از واردات ۲ میلیون و ۴۹ هزار و ۲۷۹ دستگاه گوشی تلفن همراه طی ۳ ماهه اول سال جاری به دو شیوه تجاری و مسافری به کشور خبر داد و اظهار داشت: ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارداتی در این مدت را ۵۲۷ میلیون و ۵۰۹ هزار دلار اعلام کرد.

معاون وزیر اقتصاد افزود: از مجموع گوشی تلفن همراه وارداتی به کشور در ۳ ماهه امسال، یک میلیون و ۹۵۰ هزار و ۴۸۳ دستگاه به شیوه تجاری و ۹۸ هزار و ۷۹۶ دستگاه به شیوه مسافری وارد کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموع واردات گوشی تلفن همراه به شیوه تجاری و مسافری در ۳ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش روبرو بوده است، اظهار داشت: واردات گوشی تلفن همراه در این مدت به لحاظ تعداد ۲۷ درصد و از حیث ارزش ۸ درصد کاهش نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و کد تعرفه ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی می‌باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: گمرک تلفن همراه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته