دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1403 - 10:23
ورزش در آینه انتخابات ریاست جمهوری؛

رئیس جمهور باید این تفکر که ورزش هزینه است را کنار بگذارد/ورزش همگانی و قهرمانی بودجه بیشتر می‌خواهند+ فیلم

رئیس جمهور باید این تفکر که ورزش هزینه است را کنار بگذارد ورزش همگانی و قهرمانی بودجه بیشتر می‌خواهند+ فیلم
رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: رئیس‌جمهور آینده باید این تفکر که ورزش هزینه است را کنار بگذارد چراکه ورزش سرمایه‌گذاری است.
کد خبر : 918519

ابراهیم شکوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در رابطه با انتظارات از دولت چهاردهم و رئیس جمهور آینده گفت: این خاک متعلق به همه ما و فرزندان ما است. سرنوشت این انتخابات باید برای مردم ما مهم باشد چراکه در چهار سال آینده، تصمیماتی که رئیس جمهور می گیرد، اثر گذار است روی اتفاق هایی که قرار است بیفتد.

شکوری ادامه داد: کسی که از بین 6 کاندیدا انتخاب می شود، باید در نظر داشته باشد که مردم مشکلات اقتصادی و اجتماعی بسیار زیادی دارند و باید به شعارهایی که که در زمان انتخابات می دهند عمل کنند. الان مانند گذشته نیست حرفی که زدند را فراموش کنند. در حال حاضر فضای مجازی و رسانه هست و اگر حرفی زده می شود به عنوان کاندیدای انتخابات، مردم از فردای روزی که رئیس جمهور انتخاب شود، آنها را مطالبه می کنند. توقع این است که مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم حل شود.

وی افزود: جایگاه ورزش باید خیلی بالاتر از حال حاضر باشد. همانطور که در چهار سال اخیر مشخص است، تنها پدیده ای که باعث خوشحالی مردم کشور شده، ورزش است. به همین دلیل رئیس جمهوری که قرار است انتخاب شود یک دید ویژه ای نسبت به ورزش داشته باشد. باید این تفکر که ورزش هزینه است را کنار بگذارد چراکه ورزش سرمایه گذاری است. باید از افراد ورزشی بیشتر استفاده شود. مردم نیاز دارند که هم در ورزش قهرمانی و هم در ورزش همگانی بودجه بیشتری صرف شود و برنامه ریزی بهتری صورت بگیرد تا جامعه سالم تری داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته