دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تردد در آزادراه تهران-شمال و محور چالوس تا ساعت ۱۷ امروز ممنوع است

تردد در آزادراه تهران-شمال و محور چالوس تا ساعت ۱۷ امروز ممنوع است
مرکز مدیریت راه‌ها از ممنوعیت تردد در آزادراه تهران-شمال و محور چالوس در مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۱۷ امروز خبر داد.
کد خبر : 918510

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای روز یکشنبه سوم تیرماه اعلام کرد تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس و زادراه تهران–شمال مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۱۷ ممنوع است.

این گزارش می‌افزاید تردد روان در محور‌های هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین–رشت در جریان است و ضمنا آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و سایر محور‌های شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

همچنین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، در آزادراه تهران – کرج – قزوین حدفاصل پل فردیس تا ساسانی و محدوده مهرویلا، در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع ترافیک سنگین و در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل نسیم شهر تا رضی آباد ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. ضمنا بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، گیلان و قزوین مشاهده می‌شود.

محور خرم آباد–پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌شود. محور چالوس و آزادراه تهران–شمال (رفت و برگشت) به عنوان

محور چالوس و آزادراه تهران – شمال (رفت و برگشت) و محور خرم آباد– پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام شود.

محور‌های مسدود غیرشریانی نیز هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، یزد – دربید، و محور دارای انسداد فصلی؛ پونل – خلخال، معرفی شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: چالوس آزاد راه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته