دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هاشمی: رنگ لباس کاروان را نپرسید/ تشخیص رونمایی آن با نظر هیئت اجرایی است+ فیلم

هاشمی: رنگ لباس کاروان را نپرسید  تشخیص رونمایی آن با نظر هیئت اجرایی است+ فیلم
دبیر کمیته ملی الپیک گفت: لباس کاروان ایران آماده شده اما در مورد رنگ آن وارد جزییات نشوید!
کد خبر : 918487

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مناف هاشمی دبیر کمیته ملی المپیک در روز جهانی المپیک در مورد این رویداد که برای کودکان است عنوان کرد:  امروز سوم تیر و جشن روز المپیک است که در سراسر جهان گرفته می‌شود. در آستانه المپیک پاریس هستیم و این جشن رنگ و بوی دیگری دارد و همه کشورها تلاش چند ساله خود را به المپیک می‌برند. امیدوارم نتایج خوبی در المپیک پاریس بگیریم.

وی تاکید کرد: 37 سهمیه داشتیم و فکر می‌کنم سه تا چهار سهمیه دیگر بگیریم. شاید کمی مانند دوره قبل نباشد اما امیدوارم از لحاظ نتیجه، شادی و نشاط را برای مردم ایران به ارمغان آوریم.

مناف هاشمی در مورد پیش بینی کمیته ملی المپیک از تعداد مدال‌های ایران در المپیک پاریس گفت: از روز اول اعلام کردیم که پیش بینی‌ها را نمی‌گوییم تا فشار روانی به ورزشکاران وارد نشود و هر زمان روسای فدراسیون‌ها خواستند خودشان اعلام کنند. تنها پیش بینی که ما انجام دادیم در مورد تعداد سهمیه بود که گفتیم پیش بینی می‌کنیم به عدد 40 برسد و در حال حاضر نزدیک به آن هستیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص اینکه اکثر کشورها لباس‌های خود را رونمایی کردند و چرا هیچ خبری از لباس کاروان ایران نیست گفت: در بازی‌های آسیایی هانگژو دیدید که بهترین لباس انتخاب شد و ایرادی نبود. برای المپیک پاریس هم کار کارشناسی انجام شده و بهترین نخبگان در این زمینه نظر دادند و همه کارها انجام شده و بهترین را انتخاب کردیم. تشخیص رونمایی از لباس با نظر هیئت اجرایی است و هر زمان صلاح بدانند، مراسم رونمایی انجام می‌شود.

وی در مورد رنگ لباس کاروان هم گفت: وارد جزییانت نشوید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته