دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1403 - 20:12
امام‌جمعه رودبار قصران شمیرانات تأکید کرد؛

حضور حداکثری و هوشمندانه مردم در انتخابات

حضور حداکثری و هوشمندانه مردم در انتخابات
امام‌جمعه بخش رودبار قصران شمیرانات با تأکید بر لزوم حضور حداکثری و هوشمندانه مردم در انتخابات، گفت : مشارکت حداکثری در انتخابات مایه اقتدار و تحول در مدیریت کشور است و موجب  از بین رفتن نقشه‌های شوم دشمنان می‌شود.
کد خبر : 918444

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نیشابوری در خطبه‌های نماز جمعه یکم تیرماه با اشاره به بالا گرفتن تب انتخابات به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت:  مشارکت بالا و انتخاب خوب، 2 رکن تحقق این حماسه و رویداد مهم است و باید تمام برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌ها بر روی این دو رکن متمرکز باشد.

خطیب جمعه رودبار قصران به ویژگی‌ها و دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب برای انتخاب فرد اصلح اشاره و اعتقاد به مبانی دین و انقلاب، توجه به استقلال کشور ، فساد ستیزی، نداشتن تعصبات جنایی، مدیریت و کارآمدی، خدمت صادقانه، اقتدار دیپلماسی و ... را از جمله شاخص‌های انتخاب فرد اصلح عنوان  و بر توجه به  این شاخص‌ها تاکید کرد. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نیشابوری با اشاره به مطالب مطرح‌شده در مناظرات کاندیدها ، گفت : سخنان برخی از کاندیدها در این مناظرات به‌گونه‌ای است که گویا انقلاب در طی 45سال ، هیچ  موفقیت و دستاوردی نداشته است  و به‌شدت از مشکلات و سختی‌ها سخن می‌گویند و این بی‌انصافی است درحالی‌که فقط در طی دوره‌ی کوتاه ریاست جمهوری شهید رئیسی خدمات و دستاوردهای ارزنده‌ای برای کشور به ارمغان آمده است. 

خطیب جمعه رودبار قصران در پایان فرارسیدن هفته قوه قضاییه را تبریک گفت و یاد و خاطره شهید بهشتی را گرامی داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته