دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد

شرکت 300 روحانی در کارگاه آموزشی پلیس راهور

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:‌ به منظور توسعه و ارتقاء فرهنگ ترافیک شهروندان و در راستای تفاهم‌نامه پلیس راهور با دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، 300 روحانی در کارگاه آموزشی یک روزه پلیس راهور شرکت کردند.
کد خبر : 91841

سرهنگ مراد مرادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا اظهار کرد: در راستای امضای تفاهم‌نامه پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم،‌ دفتر نمایندگی تهران، 300 روحانی و مبلغ دینی که برای تبلیغ در ماه مبارک رمضان عازم مساجد سراسر کشور بودند،‌ در طرح یک روزه پلیس راهور تهران شرکت کردند.


وی تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور توسعه و ارتقاء فرهنگ ترافیک و حمل و نقل و با توجه به ظرفیت جامعه روحانیون و مبلغان دینی به عنوان قشر تأثیرگذار بر افکار عمومی اولین کارگاه آموزشی یک روزه برای مبلغان دینی را برگزار کرد.


رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در این دوره‌ها مبلغان دینی با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شدند تا بتوانند در حوزه رعایت قوانین و مقررات، راهور پلیس را همراهی کرده و شهروندان را از آسیب‌‌ها و مشکلاتی که عدم اجرای قوانین و مقررات می‌تواند برایشان به ارمغان بیاورد، آگاه سازند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته