دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1403 - 16:18
ملکی چوبری تأکید کرد؛

لزوم تولیدمحتوای مناسب در سطوح ملی برای انعکاس جشنواره امامت و مهدویت

لزوم تولیدمحتوای مناسب در سطوح ملی برای انعکاس جشنواره امامت و مهدویت
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بر ضرورت تولیدمحتوای مناسب در سطوح ملی برای انعکاس جشنواره امامت و مهدویت تأکید کرد.
کد خبر : 918405

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هماهنگی «جشنواره امامت و مهدویت» با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان و جمعی از استادان و مسئولان فرهنگی در دفتر ریاست واحد رشت برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این نشست گفت: جشنواره امامت و مهدویت سال گذشته در سطح کشور خوش درخشید و جزء هفت استان برتر کشور شناخته شد و استان گیلان با توجه به شرایط استراتژیک و ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد.

مجتبی ملکی چوبری عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در سیستم آموزشی کشور از محدود مراکزی است که در موضوع امامت و مهدویت فعالیت‌های درخشانی را انجام داده و توانسته جامعه هدف خود را از ۳۰ هزار نفر ارتقاء دهد و انتظار است تا جامعه هدف خود را در دوره جدید جشنواره به ۱۵۰ هزار نفر رسانده شود.

وی، خواستار استفاده از ظرفیت مدارس سما شد و بیان کرد: باید در کنار سایر مراکز دانشگاهی خود از ظرفیت‌های حوزه سما بهره‌مند شویم و با تولید محتوای مناسب در سطوح ملی، اثری فاخر و منحصربه‌فرد در انعکاس اجرای جشنواره امامت و مهدویت در استان گیلان داشته باشیم.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت هم یادآور شد: چهارمین جشنواره امامت و مهدویت با دستورکار کتاب سال مهدوی و داشتن مأموریت‌های زیادی در این باره از شاخصه‌های استان گیلان است.

حجت‌الاسلام قاسم قاسمی ابراز امیدواری کرد که با همکاری همه‌جانبه استادان، کارکنان و همکاران جشنواره مانند سنوات گذشته، این جشنواره در گیلان دوباره بدرخشد و با بازخورد‌های مناسب از خروجی این جشنواره، در اعتلاء و گسترش هرچه بیشتر فرهنگ مهدوی در سطح کشور کوشا باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته