دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1403 - 16:08
بر اساس تفاهم‌نامه صورت می‌گیرد؛

همکاری علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی همدان و یک واحد صنعتی

همکاری علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی همدان و یک واحد صنعتی
دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و یک شرکت صنعتی در زمینه‌های علمی ـ پژوهشی تفاهم‌نامه امضا کردند.
کد خبر : 918401

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌منظور گسترش همکاری‌های علمی پژوهشی و کاربردی و با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های سخت‌افزار و نرم‌افزاری در حوزه‌های علم و فناوری، تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و شرکت صنعتی ویسپار به امضای غلامرضا خاکساری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و محمود رجبی مدیرعامل شرکت صنعتی ویسپار سحر رسید.

هدف از این تفاهم‌نامه تعامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و شرکت صنعتی ویسپار درراستای بسط و توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و عملیاتی با درنظرگرفتن امکانات طرفین است.

ایجاد بستر مناسب برای برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی ویژه ویسپار در مرکز خدمات آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه، ارائه خدمات سلامت و تندرستی، احصای چالش‌های ویسپار و رفع آن از طریق بهره‌مندی از رساله، پایان‌نامه، تحقیقات و طرح‌های پژوهشی، معرفی اعضای هیئت علمی و توانمند برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی و مأموریت‌های مطالعاتی موردنیاز شرکت، ایجاد بستر مناسب برای استفاده از امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی دانشگاه و ... ازجمله محور‌های همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان و شرکت صنعتی ویسپار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته