دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1403 - 14:56

باشگاه ذوب‌آهن و دانشگاه آزاد اصفهان تفاهم‌نامه امضا کردند + جزئیات

باشگاه ذوب‌آهن و دانشگاه آزاد اصفهان تفاهم‌نامه امضا کردند + جزئیات
دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) و باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان در راستای همکاری‌های علمی، فرهنگی و ورزشی، تفاهم‌نامه امضا کردند.
کد خبر : 918381

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) و باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان در راستای همکاری‌های علمی، فرهنگی و ورزشی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. این تفاهم‌نامه به‌منظور مشارکت، تبادل و بهره‌مندی از خدمات، تخصص‌های علمی، پژوهشی و فنی متقابل، توانایی‌های طرفین و برای پیشرفت علوم ورزشی و ورزش کشور امضا شد.

باشگاه ذوب‌آهن و دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان تفاهم‌نامه امضا کردند + جزئیات

این اقدام به همت انجمن علمی علوم ورزشی دانشگاه آزاد واحد اصفهان و با حضور پیام نجفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و نیما نکیسا مدیر عامل باشگاه ذوب آهن و در ۹ محور فعالیت و زمینه همکاری انجام شد.

براساس این تفاهم‌نامه، ایجاد زمینه‌های همکاری مشترک در تمامی حوزه‌های مرتبط آموزشی، پژوهشی، فناوری و رفاهی-فرهنگی بین دانشگاه و باشگاه در قالب قرارداد‌های اجرایی مربوط و با استفاده از ظرفیت دانشجویان و فارغالتحصیلان دانشگاه به وجود خواهد آمد.

باشگاه ذوب‌آهن و دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان تفاهم‌نامه امضا کردند + جزئیات

بهره‌مند شدن طرفین از امکانات مشترک سخت‌افزاری و نرم‌افزاری یکدیگر در حد مقدورات، اجرای طرح‌های تحقیقاتی کاربردی مشترک در زمینه‌های ورزشی و علمی، همکاری در برگزاری مشترک همایش‌ها، سمینار‌ها و میزگرد‌های تخصصی مرتبط، فراهم ساختن زمینه اجرای دوره‌های کارورزی و کارآموزی دانشجویان دانشگاه در باشگاه، جهت‌دهی انجام پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی مرتبط با حوزه‌های موردنیاز باشگاه، فراهم آوردن امکان بازدید‌های علمی، فرهنگی و ورزشی، تشکیل کارگروه‌های تخصصی مشترک در حوزه‌های مختلف علوم ورزشی، همکاری مشترک در زمینه زیرساخت‌های ورزشی، دوره‌های تخصصی پزشکی ورزشی و فعالیت‌های ورزش همگانی و قهرمانی، تأمین نیاز‌های فناورانه باشگاه توسط دانشگاه در حوزه‌های ساخت تجهیزات خدمات مرتبط با علوم ورزشی، برگزاری دوره‌های تربیت و تأمین نیروی انسانی متخصص از مهم‌ترین مفاد مورد توافق طرفین بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته