دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1403 - 11:32

چرا باید هدیه سازمانی کاربردی و خاص بخریم

چرا باید هدیه سازمانی کاربردی و خاص بخریم
هدایایی که تنها جنبه تزیینی دارند حس خوشایند هدیه گرفتن را به خوبی منتقل نمی‌کنند. چنانچه قرار است برای مشتریان ویژه و یا برای کارمندانتان هدیه‌ای تهیه کنید، باید به کاربردی بودن آن هدیه تاکید ویژه‌ای داشته باشید.
کد خبر : 918324

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هدایایی که تنها جنبه تزیینی دارند حس خوشایند هدیه گرفتن را به خوبی منتقل نمی‌کنند. چنانچه قرار است برای مشتریان ویژه و یا برای کارمندانتان هدیه‌ای تهیه کنید، باید به کاربردی بودن آن هدیه تاکید ویژه‌ای داشته باشید. می‌پرسید چرا؟

کاربردی بودن هدایای سازمانی، از اهمیت بالایی برخوردار است و منجر به ایجاد تاثیرات مثبت بسیاری در افزایش میزان رضایتمندی و ارتقای سطح انگیزه کارمندان می‌شود. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید نقش هدیه در زندگی حرفه‌ای شما و کارمندانتان به درستی ایفا شود، حتما پیش از تهیه هر نوع هدیه‌ای به جنبه کاربردی بودن آن توجه داشته باشید.

هدایای سازمانی کاربردی و خاص که به طور معمول در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند، علاوه بر ارزش معنوی، ارزش عملی و کاربردی نیز دارد. این نوع هدایا پس از هربار استفاده تجربه فردی مثبتی را برای دریافت کننده به ارمغان می‌آورد. با انتخاب هدایای کاربردی آن حس خوش اولیه در هربار استفاده از هدیه، برای فرد گیرنده تکرار می‌شود.

مهمترین مزایای هدایای سازمانی کاربردی و خاص چیست؟

به طور کلی نقش هدیه و به خصوص هدیه سازمانی کاربردی در زندگی حرفه‌ای افراد بسیار پررنگ است. چرا که علاوه بر ایجاد انگیزه و انرژی و بهبود عملکرد افراد به شکل گیری ارتباط صمیمانه و حمایتگر میان سازمان و کارمندان می‌انجامد.

  1. تقویت انگیزه و رضایت شغلی
  2. ارتقای کارایی و عملکرد
  3. تقویت ارتباطات داخلی و فرهنگ سازمانی

هدایای سازمانی به عنوان نمادی از توجه سازمان نسبت به کارمندان و مشتریان در جهت بهبود فرهنگ سازمانی و ارتقای کارایی مجموعه ارائه می‌شوند. این نوع هدایا در صورت کاربردی بودن علاوه بر انتقال حس مثبت ارزشمند بودن به دریافت‌کننده، زمینه شناخت بهتر برند، ارتقای کارایی، رضایت شغلی و تقویت ارتباطات داخلی در سازمان را فراهم می‌کنند.

خرید هدایای هدیه شرکتی خاص از فروشگاه معتبر

انتخب فروشگاه مناسب برای خرید هدایای سازمانی خاص مهم ترین کار قبل از اقدام و عمل ب خرید است، مجموعه حس هفتم فروشگاهی با ۲۰ سال سابقه یکی از معتبرترین فروشگاه‌های انترنتی ایران می‌باشد، شما می توانید این هدایا رو داخلی سایت حس هفتم مشاهده کرده و با شماره های داخل سایت در تماس باشید و سفارش خود را ثبت کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته