دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1395 - 16:45

قدردانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای کسب رتبه اول مدیریت سبز

در مراسم اعطای یازدهمین جایزه ملی محیط‌زیست از بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل کسب رتبه اول مدیریت سبز در بین دستگاه‌های اجرایی کشور تقدیر شد.
کد خبر : 91829

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مراسم اعطای یازدهمین جایزه ملی محیط‌ زیست روز سه‌شنبه 17 خردادماه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست، بیژن زنگنه وزیر نفت، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش‌ و پرورش و با معرفی دستگاه‌ها و نفرات برتر در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.


در این مراسم از بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل کسب رتبه اول مدیریت سبز در بین دستگاه‌های اجرایی کشور قدردانی شد و لوح تقدیر این جایزه به حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعطا شد.


در این مراسم پیام حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی ریاست جمهوری کشورمان به مناسبت هفته محیط‌ زیست نیز قرائت شد.


گفتنی است، بر اساس تکلیف قانونی ماده 190 قانون برنامه پنجم توسعه و آیین‌نامه اجرایی مربوطه، تمام دستگاه‌های اجرایی، مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی موظف هستند برای اعمال سیاست‌های مصرف بهینه منابع پایه و محیط‌زیست نسبت به کاهش مصرف انرژی، آب، برق، گاز، مواد اولیه و تجهیزات مانند کاغذ، اقدام کنند.


در همین راستا مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران با محوریت معاونت توسعه مدیریت، اقدامات بسیار مفید و مؤثری را انجام داده است و با بررسی کارنامه زیست‌محیطی دستگاه‌های اجرایی دولت یازدهم، در نهایت بنیاد شهید و امور ایثارگران با کسب 20 امتیاز رتبه نخست در اجرای مدیریت سبز در میان تمام وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کسب کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب