دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«خانه موزه خیمه شب بازی» موزه برتر کشور شد

«خانه موزه خیمه شب بازی» موزه برتر کشور شد
در شانزدهمین آیین انتخاب موزه‌های برتر، «خانه موزه خیمه شب بازی ایران» در دو شاخص «آموزش» و «شاخص موزه»، توسط کمیته ملی موزه‌های ایران، رتبه برتر را کسب کرد.
کد خبر : 918275

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در شانزدهمین آیین انتخاب موزه‌های برتر، این مجموعه در دو شاخص «آموزش»، «معرفی» توسط کمیته ملی موزه‌های ایران، رتبه برتر را کسب کرد.

در این مراسم از سیاوش ستاری و ستاره اسکندری، از بنیانگذاران خانه موزه خیمه شب بازی ایران قدردانی شد. همچنین از سیاوش ستاری به عنوان مروج فرهنگ موزه و موزه داری تقدیر به عمل آمد.

در شانزدهمین آیین داوری موزه‌های برتر پس از بررسی هیئت داوران و طبق آرای آن ها، کمیته ملی موزه ایران، موزه خیمه شب بازی ایران را به دلیل اقدامات انجام شده در شاخص «آموزش» در سال ۱۴۰۲ به عنوان «رتبه اول» کشور برگزید. در متن این تقدیر آمده است. کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم) در شانزدهمین آئین انتخاب موزه برتر پس از بررسی هیات داوران و طبق آراء مفتخر است آن موزه را به دلیل فعالیت‌های انجام شده در شاخص آموزش در سال ۱۴۰۳ به عنوان موزه برگزیده، در میان موزه‌های خصوصی اعلام کند. تداوم تعالی و موفقیت بیشتر را برای کارکنان آن موزه آرزو داریم.

رتبه سوم در شاخص معرفی؛ همچنین خانه موزه خیمه شب بازی به دلیل اقدامات انجام شده در شاخص معرفی با کسب رتبه سوم در میان موزه‌های خصوصی مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت. این خانه موزه به دلیل استمرار کوشش و حرکت‌های سازنده و روش‌های بهینه‌ای که اتخاذ نموده توانست این رتبه را کسب کند. برنامه انتخاب موزه‌های برتر همه‌ ساله توسط کمیته ملی موزه‌های ایران «ایکوم» برگزار می‌شود و موزه‌های برتر سال در ۱۴ شاخص مختلف انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته