دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حضور ماتزاری در پرسپولیس منتفی شد؟+ عکس

حضور ماتزاری در پرسپولیس منتفی شد؟+ عکس
یک خبرنگار معروف ایتالیایی در توییتی اعلام کرده حضور سرمربی معروف ایتالیایی در پرسپولیس منتفی شده است.
کد خبر : 918193

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، چند روز قبل بود که رسانه های ایتالیایی خبر از مذاکرات جدی باشگاه پرسپولیس با ماتزاری سرمربی سابق ناپولی دادند. 

به نظر می رسید که روند مذاکرات سرخپوشان با این مربی به خوبی پیش می رود هر چند که در همین دو سه روز هیچ کی از مسئولان پرسپولیس اظهار نظر رسمی در مورد این خبر نکردند اما امروز نیکولو اسکیرا خبرنگار معروف ایتالیایی از منتفی شدن حضور والتر ماتزاری در پرسپولیس خبر داده و در توییتی که منتشر کرده ادامه داده که این باشگاه سه گزینه دیگر در حال مذاکره دارد. 

حضور ماتزاری در پرسپولیس منتفی شد؟+ عکس

درحالی امروز این خبرنگار از منتفی شدن حضور مربی ایتالیایی خبر داده که از شب گذشته شایعاتی مطرح شده که برخی از مدیر برنامه ها درایران در مورد کشورمان به ماتزرای اخبار منفی داده اند و باعث شده اند تا او از حضور در  ایران پشیمان شود. البته باشگاه پرسپولیس در قبال تمامی اخبار منتشر شده هیچ موضعی نگرفته است. 

ضمن اینکه شاید به دلیل دخالت دلالان در امور انتخاب سرمربی برای پرسپولیس درز خبر منتفی شدن مربی ایتالیایی به ایران بی دلیل نباشد و این احتمال وجود دارد مدیران پرسپولیس برای اینکه در آرامش بیشتری به مذاکرات خود ادامه دهند قضیه را متتفی شده اعلام کرده باشند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته