دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1403 - 20:59

حمله موشکی و خمپاره‌ای حزب‌الله لبنان علیه مواضع صهیونیستی

حمله موشکی و خمپاره‌ای حزب‌الله لبنان علیه مواضع صهیونیستی
حزب‌الله لبنان از ظهر امروز تاکنون ده‌ها حمله موشکی و خمپاره‌ای را ضد مواضع صهیونیستی انجام داده و تعدادی از نظامیان صهیونیست را مستقیما هدف قرار داد.
کد خبر : 918164

به گزارش سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مقاومت اسلامی لبنان در واکنش به عملیات ترور رژیم صهیونیستی در منطقه دیرکیفا، ده‌ها حمله موشکی علیه مواضع اشغالگران صهیونیستی و نظامیان این رژیم در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی انجام داد.

حزب‌الله لبنان در اولین عملیات خود که در حمایت از نوار غزه و پشتیبانی مقاومت آن و واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به روستاها و مناطق مختلف لبنان صورت گرفت، پادگان نظامی زرعیت را با ده‌ها خمپاره کاتیوشا هدف قرار داد.

حزب‌الله لبنان همچنین تجمع نظامیان اشغالگر در منطقه الناقوره را با گلوله‌های توپ هدف قرار داد که خسارت‌های قطعی در این حملات به نیروهای دشمن وارد آمد.

مبارزان مقاومت لبنان همچنین محل تجمع اشغالگران صهیونیست در موقعیت السماقة واقع در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و خسارت‌هایی را به دشمن وارد کردند.

در کفرشوبا نیز نیروهای مقاومت موقعیت نظامی رویسات العلم را با مسلسل سنگین هدف قرار داده و خسارت‌های جانی به دشمن وارد کردند.

در مزارع اشغالی شبعا نیز نیروهای مقاومت موقعیت زبدین را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفته و تعدادی از نظامیان دشمن را کشته یا زخمی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته