دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1403 - 15:02

هایتاکی، بهترین روش آموزش آنلاین زبان‌های خارجی

هایتاکی، بهترین روش آموزش آنلاین زبان‌های خارجی
هایتاکی پلتفرم آموزش آنلاین زبان‌های خارجی هست که زبان آموز از هر کجای کره خاکی میتونه با مدرس‌های هایتاکی کلاس زبان بگیره و به‌صورت خصوصی یا نیمه خصوصی و واقعاً مقرون به صرفه بنا به مکان و زمانی که میتونه، یادگیریش رو شروع کنه یا ادامه بده.
کد خبر : 917981

به گزارش وه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا،تا حالا برای شما هم پیش اومده که توی ملاقات با یک فرد خارجی با کلی انرژی میرین جلو تا خوش و بش کنین و تنها چیزی که میاد به ذهنتون، کلمه «های» باشه؟
اسم هایتاکی هم واقعاً از همین جا میاد و شعاری که توی دلش داره: «های» تا کِی؟!
هایتاکی پلتفرم آموزش آنلاین زبان‌های خارجی هست که زبان آموز از هر کجای کره خاکی میتونه با مدرس‌های هایتاکی کلاس زبان بگیره و به‌صورت خصوصی یا نیمه خصوصی و واقعاً مقرون به صرفه بنا به مکان و زمانی که میتونه، یادگیریش رو شروع کنه یا ادامه بده.
شما هم اگه تصمیم گرفتین که فقط به گفتن «های» اکتفا نکنین و در یک ملاقات ساده بتونین چیزهایی که دوست دارین رو به اون فرد بگین، هایتاکی بهترین راه یادگیری برای یک زبان خارجی هست. 
حالا چرا؟ بهتون میگم.
چون توی هایتاکی:

 1. یادگیری شخصی سازی شده رو تجربه میکنین

توی جلسه آزمایشی که همه مدرس‌ها توی هایتاکی ارائه میدن، شما میتونین براساس نیازی که دارین با مدرس مورد نظرتون صحبت کنین و ایشون بنا به علایق و تاکیدهای شما براتون برنامه مخصوص خودتون رو طراحی میکنه. 
مثلا توی برنامه درسیتون کتاب بگنجونه یا فیلم یا موسیقی یا کلمات مخصوص رشته تحصیلیتون رو بیشتر به کار ببره و…

2. طیف گسترده‌ای از زبان‌ها و مدرس‌ها

هایتاکی برای بیش از 13 زبان دنیا کلاس خصوصی برگزار میکنه. 
تعداد زیاد مدرس‌هایی که همگی از فیلترهای ارزیابی هایتاکی عبور کردن و حالا در چرخه اساتید قابل مشاهده هستن، باعث میشه شما بنا به سلیقه خودتون مدرس مورد نظرتون رو انتخاب کنید. مدرس‌هایی از سنین مختلف و در سطوح مختلف تدریس، از مبتدی تا پیشرفته، با مهارت‌های مختلف باهم در رقابت هستن و این رقابت باعث شده تا اطلاعات و دانش زبانشون رو هم مدام به‌روز کنن. 

 

3. برنامه زمانی منعطف

سایت آموزش زبان هایتاکی

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های یادگیری زبان، هماهنگ کردن برنامه زندگی‌مون با زمان یادگیری و کلاسه. 
توی هایتاکی جدول زمانی مدرس‌ها و تایم‌های خالی اونها کاملا مشخص شده و شما بنا به زمانی که براتون مناسب‌تره، می‌تونین مدرسی رو انتخاب کنین که تایم‌های خالیش با شما هماهنگ هست. 
مثلا اگر ساعت 10 شب به بعد برای یادگیری وقت دارین، می‌توین مدرسی انتخاب کنین که ساعت‌های کاری شب رو توی جدول زمانیش انتخاب کرده و اتفاقا برای اون ساعت تایم خالی داره و آماده برای آموزش هست.

4. قیمت‌های متفاوت و مقرون به صرفه

به دلیل وجود اساتید گوناگونی که در هر زبانی در حال فعالیت هستن، بازۀ متفاوتی از قیمت‌ها در سایت قابل مشاهده هست.
هر مدرس بنا به مهارت‌هایی که داره و همچنین سال‌های تجربه و مکان زندگیش، هزینه‌ای رو برای کلاس‌هاش در نظر گرفته که این هزینه با توافق کارشناسان هایتاکی در سایت درج شده و شما به راحتی با هر بودجه‌ای که در نظر گرفتین، می‌توین از بین این اساتید، فردی که هزینه‌های کلاس‌هاش بیشتر با بودجه شما همخوانی داره رو انتخاب کنید. 
توجه داشته باشین که تمام مدرس‌ها از فیلتر ارزیابی هایتاکی عبور کردن؛ پس قیمت بالا یا پایین دلیل خوب یا بد بودن هیچ مدرسی نیست.

5. پشتیبانی از زبان آموز در تمام مراحل

یکی از نگرانی‌‌های زبان آموزان در پروسه یادگیری، پشتیبانی هست. اینکه افرادی هستن تا در صورت هر مشکلی می‌تونین با اونها در ارتباط باشین، به شما به‌عنوان زبان آموز، اطمینان خاطر میده.
پشتیبانی هایتاکی از زمان رزرو کلاس‌های آزمایشی تا پایان پروسه یادگیری‌تون با شماست. در صورت بروز مشکل در کلاس‌ها یا حتی عدم هماهنگی با مدرس یا هزینه‌ها، همیشه در کنار شما، یادگیری را تجربه‌ای لذت‌بخش میکنه.

6. موفقیت‌های ثابت شده

سایت هایتاکی

هنگام یادگیری شاید برای شما هم پیش اومده باشه که بخواین بدونین این مدرس چقدر تونسته خوب عمل کنه یا چه تعداد زبان‌آموز از اون رضایت دارن؟!
توی پلتفرم هایتاکی تعداد کلاس‌هایی که یه مدرس داشته، توی کارت استادی (پروفایل) اون نمایش داده میشه. همچنین نظرات زبان آموزان قبلی (اعم از نظر خوب و بد درباره تجربه کلاسیشون) ثبت شده و می‌تونین بررسی‌شون کنین و با خیال راحت درباره موفقیت و احساس رضایت زبان آموزهای پیشین یه مدرس اطلاع پیدا کنین.

در نهایت hitalki.org یه تجربه بی‌نظیر توی یادگیری زبان ارائه میده که شخصی، انعطاف پذیر و جذابه.
 هایتاکی با تعداد متنوع زبان‌ها، قیمت‌های مقرون ‌به‌ صرفه و امکاناتی مثل فضای رایگان برگزاری کلاس آنلاین، پیامک یادآوری کلاس و کنسلی کلاس یا تغییر تایم کلاس برای هر فردی که در تسلط به زبان جدید جدی هست، پلتفرم بی نظیر در کشور ایرانه. 
چه مبتدی باشین و اولین قدم‌هاتون توی مسیر یادگیری زبان رو برداشته باشین و چه یک زبان آموز سطح پیشرفته که به دنبال تکمیل مهارت‌های خودتون هستین، این پلتفرم بهترین راه برای رسیدن به اهداف یادگیری زبان شماست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته