دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1403 - 14:54

جزئیاتی از ۴ مناظره تلویزیونی پیش‌رو

جزئیاتی از ۴ مناظره تلویزیونی پیش‌رو
مناظره‌های تلویزیونی انتخابات ریاست‌جمهوری از فردا با موضوع خدمات‌رسانی عدالت‌محور دولت پیش می‌رود و براساس قرعه‌کشی انجام شده از ساعت ۲۰ مناظره دوم روی آنتن خواهد رفت.
کد خبر : 917978

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مناظرات تلویزیونی از ساعت 20 فردا پنجشنبه ۳۱ خرداد با موضوع «خدمات‌رسانی عدالت‌محور دولت» پیگیری می‌شود.  

همان‌طور که دبیر ستاد انتخابات صداوسیما اعلام کرد قرعه‌کشی ۴ مناظره آتی با حضور نمایندگان نامزد‌های ریاست‌جمهوری در صداوسیما برگزار شد. طی آن  صندلی هر یک از آنها در مناظرات مشخص شد که به ترتیب زیر است؛

مناظره دوم:

شماره یک قاضی زاده هاشمی

شماره دو قالیباف

شماره سه پورمحمدی

شماره چهار زاکانی

شماره پنج پزشکیان

شماره شش جلیلی

این مناظره فردا شب ساعت ۲۰ تا ۲۴ روی آنتن خواهد بود.  

به گفته مفتاح، مناظره سوم با موضوع فرهنگی و تحت عنوان «انسجام اجتماعی با حکمرانی فرهنگی» روز جمعه یکم تیر در همین ساعت ۲۰ روی آنتن خواهد رفت. ترتیب صندلی‌ها در مناظره سوم بنابر قرعه‌کشی انجام شده به این صورت خواهد بود: 

مناظره سوم:

شماره یک پورمحمدی

شماره دو قالیباف

شماره سه پزشکیان

شماره چهار جلیلی

شماره پنج قاضی زاده هاشمی

شماره شش زاکانی 

چهارمین مناظره موضوع سیاسی خواهد بود که با شعار «ایران در جهان امروز» روز دوشنبه هفته آینده چهارم تیرماه در ساعت ۲۰ تا ۲۴ روی آنتن خواهد رفت. ترتیب صندلی‌ها در امروز به این صورت خواهد بود:

مناظره چهارم:

شماره یک  قالیباف

شماره دو پزشکیان

شماره سه قاضی زاده هاشمی

شماره چهار پورمحمدی

شماره پنج جلیلی

شماره شش زاکانی 

مناظره پنجم ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶ به دلیل برگزاری مراسم میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر برگزار خواهد شد. اما موضوع مناظره آخر در موضوع اقتصاد با عنوان «کارآمدسازی دولت» روز سه‌شنبه پنجم تیر از تلویزیون زنده پخش خواهد شد. ترتیب نشستن نامزد‌ها به این صورت خواهد بود: 

مناظره پنجم:

شماره یک قاضی زاده هاشمی

شماره دو زاکانی

شماره سه جلیلی

شماره چهار پورمحمدی

شماره پنج قالیباف

شماره شش پزشکیان

دوشنبه شب، ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ اولین مناظره ۶ کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی و با عنوان «مهار تورم و رشد تولید»  در استودیو ۱۱ با اجرای مهدی خسروی گوینده خبر آغاز شد و سه ساعت و نیم به طول انجامید. در این مناظره سوالات از سوی نخبگان و اندیشمندان و خبرگان حوزه مربوطه به شکل تصویری مطرح شد.

این چهار مناظره هم از شبکه یک سیما پخش می‌شوند و شبکه‌های رادیویی انتخاب و ایران نیز هم‌زمان این مناظره‌ها را پخش می‌کنند؛ مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری از شبکه سلامت سیما برای ناشنوایان نیز روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته